اجرای طرح استقبال از مهر در معابر منتهی به مدارس منطقه یک

 معابر منتهی به مدارس در نواحی دهگانه منطقه یک با اجرای نقاشی دیواری، حذف زوائد و رنگ‌آمیزی جداول آماده استقبال از مهر و حضور دانش‌آموزان شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: اجرای طرح استقبال از مهر در منطقه یک با اجرای نقاشی دیواری با بهره گیری از طرح های مصوب سازمان زیباسازی در قالب طرح های آموزشی، حیاط پویا، ترافیکی و فرهنگی در ۷ مدرسه  اجرا شد.

وی افزود: رنگ آمیزی فضای آموزشی ۵ مدرسه و شستشوی نمای ۱۵ مدرسه  در نواحی ده گانه از دیگر اقدامات این معاونت در اجرای طرح استقبال از مهر بوده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک بیان کرد: با هدف ایمن سازی مسیرهای منتهی به مدارس،۸۰ مورد از زوائد فیزیکی در معابر حذف و مسیرها برای عبور دانش آموزان ایمن شد.

وی در خصوص افزایش زیبایی بصری معابر هنگام بازگشایی مدارس نیز اظهار کرد: جداول  معابر منتهی به مدارس به متراژ ۴ هزار و ۳۰۰ متر طول، رنگ آمیزی المان های فلزی به متراژ ۴هزار و ۸۰۰  متر مربع و اجرای رنگ پوششی معابر منتهی به مدارس به متراژ ۱۵ هزار متر مربع  توسط اداره زیباسازی انجام شده است.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 59817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =