طرح استقبال از مهر با شعار "سلام به آینده" در منطقه ۷ در حال اجراست

جلسه بررسی شیوه‌نامه طرح استقبال از مهر با حضور شهردار، معاونین و مدیران منطقه ۷ و همچنین رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۷ با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی، تقویت مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی و ارتقای روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در ابتدای این نشست نصراله آبادیان شهردار منطقه با اشاره به شعار ملی " برای ایران، برای مدرسه" در طرح استقبال از مهر گفت: با توجه به رویکرد مدیریت شهری مبنی برآماده سازی شهر به منظور استقبال از مهر قلم، شهرداری این منطقه از تمام ظرفیت های موجود برای کسب رضایت شهروندان بالاخص دانش آموزان و دانشجویان استفاده خواهد کرد.

به گفته وی؛ مدیریت یکپارچه و هماهنگ و انجام اقدامات لازم برای سهولت در دسترسی دانش آموزان و دانشجویان به مدارس و دانشگاه ها، کمک به ارتقاء سطح خدمات آموزشی، کمک به تجهیز، بهسازی، نوسازی و ایمن سازی محیط های پیرامونی مراکز آموزشی، زیبا سازی این مراکز، اقدامات عمرانی، زیباسازی و نظافت شهری، روان سازی و ایمن سازی ترافیک شهری و ... تنها بخشی از اهدافی است که از سوی این منطقه در طرح استقبال از مهر دنبال می شود.

در ادامه این نشست امینی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۷ از اقدامات گسترده انجام شده از سوی شهرداری منطقه قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرد تا با تداوم این همکاری خدمات رسانی مطلوب تری به شهروندان انجام شود.

گفتنی است رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۷ به بیان درخواست های خود از شهرداری منطقه پرداخت و آبادیان دستورات لازم برای تحقق این درخواست ها و رفع مشکلات احتمالی را صادر کرد.

لازم به ذکر است توجه به محلات محروم و دانش آموزان برای اجرای برنامه ها، توجه به اقشار در معرض آسیب و یا آسیب دیده در مراکز آموزشی، استفاده حداکثری از ظرفیت درون و برون سازمانی در اجرای برنامه ها، روان سازی ترافیکی شهری، اقدامات ترافیکی، بهداشتی، عمرانی، خدماتی، زیباسازی، ورزشی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی از دیگر موارد مهمی بود که مدیران شهری در خصوص آنها به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 59822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =