تشریح اقدامات طرح الگوی خدمت منطقه ۵ در محور آیت الله کاشانی

شهردار منطقه ۵ گفت: این منطقه در طرح الگوی خدمت، ۵ محور را برگزیده و تلاش دارد در جهت ارتقا سطح خدمات و زیرساخت‌های شهری و در راستای بهبود کیفیت زندگی شهری در این معابر اقدام نماید.

به گزارش شهر به نقل از اداره  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، داوود گودرزی شهردار منطقه ۵ در این خصوص گفت: برای انجام تکالیفی همچون عملیات بازسازی و اقدامات اصلاحی در تمامی اجزای موجود در محورهای برگزیده ائم از سواره رو، پیاده رو، انهار، مبلمان شهری و ... به نحوی که نمونه های متعددی از معابر الگو و ایده آل از حیث عملکرد، ایمنی و زیبایی در منطقه در معرض دید و استفاده شهروندان قرار گیرد، طرح الگوی خدمت در پنج محور منتخب در منطقه ۵ در حال اجراست.

وی در اجرای طرح الگوی خدمت و رسیدگی ویژه به مطالبات و درخواست های مردمی در ۵ محور منتخب در این منطقه گفت و آن را تحولی ژرف و بنیادین در خدمت رسانی و ارتقای رضایت مردمی دانست.

گودرزی ادامه داد: محورهای تعیین شده در این منطقه آیت الله کاشانی، بلوار دانشگاه، بلوار فردوس، جنت آباد و شهران است که با رسیدگی ویژه مطالبات و خواسته های مردمی پاسخگویی می شود. در این ۵ محور که با عناوین حکمت، اندیشه، نشاط، طبیعت و ایرانشناسی نامگذاری شده‌اند، تلاش داریم تا مضامینی برگرفته از فرهنگ ایرانی-اسلامی و برخواسته از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی سطح منطقه پیاده کنیم تا ضمن ایجاد حس خوب در میان شهروندان منطقه، در راستای ساختن شهری آباد و سرزنده قدم برداریم.

وی افزود: آنچه که در طراحی محورهای نمونه در سطح منطقه ۵ اهمیت داشته است توجه ویژه به ایجاد فضاهایی با اصالت و هویت ایرانی و اسلامی و بسترسازی مناسب جهت شادابی و نشاط اجتماعی ضمن بهره گیری مناسب از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین در عرصه شهری است.

گودرزی به اشاره به اقدامات صورت گرفته در محور آیت الله کاشانی که یکی از ۵ محور نمونه این منطقه است گفت: در حوزه عمرانی ۶۴۵۰ تن مرمت و بهسازی آسفالت معابر، ۳۱۴۶ متر طول تبدیل نهرهای فاقد عملکرد به کانیو و مرمت و بهسازی جداول و انهار، ۵۷۰۵ متر مربع پیاده رو سازی و اصلاح معابر، ۱۵ عدد حذف دریچه های زائد در سطح معابر و همسطح سازی و ۴۰ متر مربع احداث و بازسازی و مرمت سرویس بهداشتی رقم خورد.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به اقدامات ترافیکی در این محور گفت: اقدامات ترافیکی در سه فاز مرمتی، احداث و نصب و تحولی اجرایی شد. در فاز مرمتی یک مقطع چراغ راهنمایی و رانندگی، ۱۷ عدد تابلو، ۱۰ عدد نرده، ۱۰ عدد موانع ترافیکی و ۱۵ عدد سرپناه ایستگاه اتوبوس مرمت شدند.

وی در خاتمه افزود: در فاز احداث و نصب شاهد نصب ۳۶ تابلوی ترافیکی، ۴۰هزار متر طول خط کشی ترافیکی بودیم و در فاز تحولی نیز ۲۰۰متر مربع جداول پلیمری در محور آیت الله کاشانی اباذر نصب شد.

 انتهای پیام /

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۳
کد خبر: 59832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =