لایروبی یک کیلومتر از مسیل ابراهیم‌آباد در منطقه ۸

با فرارسیدن فصل پاییز و آغاز بارش نزولات آسمانی یک کیلومتر از مسیل ابراهیم‌آباد با استفاده از خودروی مکانیزه سنگین لایروبی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه در خصوص جزئیات اجرای این عملیات گفت: در آستانه فرارسیدن نیمه دوم سال و آغاز بارش نزولات آسمانی، پاکسازی و لایروبی مسیل‌های موجود در منطقه در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به وجود ۴ مسیل مهم در سطح منطقه افزود: وجود چهار مسیل باختر، باقری، کیاشمشکی و ابراهیم‌آباد در سطح منطقه و افزایش ورود آبهای سطحی معابر به این مسیل‌ها در زمان بارش‌ها، حجم زیادی از روان‌آب‌ها را در این مسیلها با خود خواهد داشت و در صورت عدم پاکسازی این مسیل‌ها انسداد شریان‌های اصلی را به دنبال دارد که در این راستا لایروبی و پاکسازی مسیل ابراهیم‌آباد به طول یک کیلومتر در حال انجام است.

تنهایی پاکسازی و لایروبی مسیل ابراهیم‌آباد را با استفاده از یک دستگاه خودروی مکانیزه سنگین در این مسیل عنوان کرد و افزود: استفاده از یک خودروی مکانیزه برای جمع‌آوری فاضلاب‌ها و پاکسازی این محور در محدوده بزرگراه امام علی(ع)، تأثیر به‌سزایی در کاهش استفاده از نیروی انسانی و خطرات ناشی از حضور این نیروها در این مسیل‌های پرحجم دارد.

به گفته شهردار منطقه ۸ پاکسازی و جمع‌آوری فاضلاب‌ها و پسماندهای موجود در این مسیل اتمام یافته و عملیات خروج و انتقال این پسماندها از طریق بیل مکانیکی و کامیون‌ها در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 59872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =