آبادیان بر آینده‌نگری در پروژه‌ها با هدف اثرگذاری بیشتر تاکید کرد

شهردار منطقه ۷ بامداد امروز به همراه جمعی از مدیران خود از پروژه‌های عمرانی و غیرمستمر منطقه بازدید کرد که با افتتاح آنها شهروندان از خدمات رفاهی، ترافیکی و فضای سبز مطلوب‌تری برخوردار خواهند شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، اولین مقصد این بازدید چهارساعته پروژه احداث کارگری نواحی ۱، ۲ و ۵ بود که نصراله آبادیان شهردار منطقه پس از بررسی اقدامات انجام شده و مشکلات برسر راه، دستورات لازم برای رفع آنها و اتمام هرچه سریعتر این پروژه را به مدیران اجرایی خود صادر کرد.
بازدید از مساجد جبرئیل، حسینی و شریفیه از مقاصد بعدی این بازدید بود که شهرداری منطقه ۷ در اجرای این پروژه ها با واگذاری بودجه به هیئت امنای مساجد، در نظر دارد نقش حمایتگری داشته و از شهروندان در ساخت آنها استفاده کند تا از این طریق حس دلبستگی و تعلق خاطر را بالاتر ببرد.
برابر این گزارش بسیاری از شریان های مهم و اصلی شهر تهران از منطقه ۷ عبور می کنند که علاوه بر مزایای بسیار، حجم ترافیک سنگینی را در نقاط مواصلاتی این منطقه ایجاد می کنند در حال حاضر ۶ مسیر  در محور  میدان سبلان وجود دارد که با اجرای این پروژه تعداد مسیرهای انتخابی به ۱۰ عدد افزایش خواهد یافت و همچنین گره ترافیکی، کندی حرکت و ترافیک‌های سنگین این معبر نیز مرتفع خواهد شد از همین رو نصراله آبادیان شهردار منطقه طی بازدید از پروژه اصلاح هندسی و احداث تقاطع غیر همسطح در میدان سبلان دستورات لازم برای تکمیل و اتمام هرچه سریعتر این پروژه را صادر کرد.
گفتنی است احداث مجموعه ورزشی توکلی، سوله بحران خیابان شهید اجاره دار، اصلاح هندسی و احداث تقاطع غیر همسطح در میدان  سپاه، پارکینگ زیر پل روشندلان و احداث چمن مصنوعی در بوستان شهید منفرد نیاکی از دیگر پروژه های عمرانی منطقه ۷ است که با اجرای آنها شاهد ارتقاء کیفی، ترافیکی و رفاهی شهروندان خواهد شد بنابراین مدیران شهرداری منطقه ۷ طی بازدید از آنها دستورات لازم برای حل مشکلات احتمالی و تسریع در اتمام آنها را صادر کردند.
در پایان شهردار منطقه ۷ ضمن تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای اتمام به موقع پروژه ها بر آینده نگری در اجرای پروژه ها نیز تاکید داشت.

انتهای پیام/

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 59883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =