شهروندان باید شاهد اقدامات شاخص در محورهای الگوی خدمت باشند

محورهای الگوی خدمت با انجام اقدامات خلاقانه، ایده‌های نو و قابل توجه باید به عنوان محورهای شاخص در مناطق مورد توجه شهروندان قرار گیرند و آنها تغییرات را به خوبی در این معابر حس کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و معاونین و مدیران این اداره کل در بازدیدی که از محورهای الگوی خدمت به همراه شهردار منطقه یک و معاونین و جمعی از مدیران انجام شد گفت: اقدامات اجرایی از جمله آسفالت، نهرسازی، جداول و ... در محورها در حال اجراست ولی آنچه محور را شاخص و متمایز می‌کند اجرای اقداماتی است که می‌تواند با نقاشی‌های خلاقانه، توجه به جداره‌ها،  یکسان سازی نماها، نصب المان‌های حجمی متناسب، نورپردازی، حذف زوائد و ایده‌های جدید و نو زیبایی بصری ایجاد کند.

او با تشکر از زحمات اجرا شده در محورهای پنجگانه الگوی خدمت منطقه یک افزود: کارهای بسیاری در منطقه در حال انجام است و ما شاهد رسیدگی به مطالبات پیمانکاران، رصد مرتب پروژه‌های شهری، گشت‌های پیاده شهردار و معاونان در سطح منطقه و...هستیم که امیدواریم در طرح ۳۶۰ درجه نیز شهرداران نواحی با گشت‌های پیاده در معابر کوچکترین معضلات را هم رصد و رفع کنند تا هدف از اجرای این طرح‌ها که خدمت رسانی به مردم است به سرانجام مناسبی برسد.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک نیز با اشاره به عملکرد منطقه در محورهای پنجگانه الگوی خدمت گفت: محورهای انتخابی از حجم بالای کار برخوردار هستند و عملیات اجرایی در چهار محور به پیشرفت ۸۰ درصدی و در یک محور نیز به اتمام رسیده است و ما شاهد اجرای بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت و لکه‌گیری، ۵۳۰ متر طول احداث نهر در خیابان شریعتی، ۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع مرمت و احداث پیاده رو، ۱۳ هزار متر مربع نقاشی و رنگ آمیزی، ۳۴ هزار متر طول رنگ آمیزی جداول، ۲هزار و ۶۰۰  متر طول احداث نهر و جدول در محورها هستیم.

او نیز با تاکید بر فعالیت‌های خلاقانه گفت: در همه محورها نورپردازی‌های متنوع برای زیبایی بصری شب انجام شده است و سعی داریم اقدامات مکمل دیگر را نیز در این محورها اجرا کنیم تا شاهد بهترین منظر شهری در این معابر باشیم.

انتهای پیام/

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 59886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =