اجرای عملیات عمرانی در مدارس سطح منطقه ۷

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ گفت: با توجه به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی، عملیات عمرانی تکمیلی در مدارس سطح منطقه در حال اجراست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی معاون در این باره گفت: عملیات  عمرانی و نوسازی مدارس طبق شیوه نامه اجرایی اداره کل آموزش های شهروندی ، با توجه به اولویت اعلام شده اداره آموزش و پرورش منطقه و درآستانه باز گشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در تعدادی از مدارس سطح منطقه در حال اجرا است.
وی تاکید کرد: این عملیات شامل رنگ آمیزی، مرمت و نوسازی ایزوگام، تعمیر و نوسازی سرویس بهداشتی و تعویض شیرآلات، نصب سایبان آبخوری در مدارس نجم، امام هادی (ع)، هاجر، شهید ضیغمی، سیدان، رشد، شهرتاش، همدانی و شهید باهنر در حال انجام می باشد.
معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: برپایی ایستگاه گفتگو در بوستان های بهار شیراز و شهید توکلی، پخش فیلم و انیمیشن ویژه کودکان ونوجوانان، اجرای نمایش های آموزشی فراموز در بوستان های توکلی، اندیشه و استاد محمد نوری، برگزاری اردوی شب های آفتابی درمساجد جاوید، الرسول، مقداد، خرقانی، رسول الله(ص)، سلمان فارسی، امام حسن مجتبی (ع)، برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی و کارگاه ها و کلاسهای آموزشی تنها بخشی از اقدامات اوقات فراغت تابستان این منطقه بود که در مدارس، سرای محلات و دیگر مراکز آموزشی سطح منطقه در حال برگزاری است.
گفتنی است ویژه برنامه های تابستان داغ از اول تیر ماه آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد و تمامی دانش آموزان و اعضای کانون نوجوانان از این برنامه ها بهرمند شده اند.

انتهای پیام/

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر: 59892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =