برپایی جشن‌های فرهنگی در پیشخوان تاترشهر

پس از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان؛ جشن‌های مذهبی و ملی در محدوده پیشخوان تاترشهر آغاز شد و فعالیت‌های فرهنگی در این محدوده تداوم دارد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ حمیدرضا عموزاده معاون اجتماعی فرهنگی این منطقه اعلام کرد: پس از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در بازارچه سرمد که اقدامی موفق از سوی شهرداری تهران و منطقه۱۱ بود؛ برآن شدیم تا اجرای فعالیت های فرهنگی در محدوده مجموعه تاترشهر و چهارراه ولیعصر عج را از سر بگیریم و توجه بیشتری به فعالیت های فرهنگی داشته باشیم .

او افزود: با همین هدف جشن بزرگ آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف باحضور باشکوه شهروندان در بوستان دانشجو برگزار شد.

عموزاده در ادامه عنوان کرد: همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) مراسم جشن و موکب پذیرایی منتظران ظهور با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۱ و شهرداری ناحیه یک این منطقه و همچنین با مشارکت گروه های جهادی و مردمی با اجرای برنامه های متنوع،معنوی و شاد در بوستان دانشجو واقع در چهارراه حضرت ولیعصر(عج) به اجرا در آمد.
از جمله برنامه های این مراسم نورافشانی ،برپایی استیج با محتوای اجرای سرود،مسابقات فرهنگی،نمایش های هنری،شعر خوانی توسط نوجوانان و ...بوده است .
او تصریح کرد: موکب پذیرایی با مشارکت گروه های مردمی و جهادی با پذیرایی بیش از ۱۰۰۰۰ هزار نفر در این مکان برپا شده است.

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه۱۱ گفت: در محدوده تاترشهر دغدغه مند آسیب های اجتماعی هستیم و با همکاری با گروه های مردمی؛ اقدامات فرهنگی نظیر برپایی نماز جماعت و جشن های ملی مذهبی و موکب های پذیرایی فرهنگی تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 59896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =