از اجرای فعالیت‌های حمایتی ویژه خانواده‌های نیازمند تا کاهش آسیب‌های اجتماعی

مجمع خیرین منطقه ۱۴ در آستانه سال جدید و به منظور حمایت از نیازمندان و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکیل شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی طی تشکیل مجمع خیرین که با هدف رسیدگی به نیازمندان، ارتقای مشارکت های اجتماعی و ارتقای فرهنگ کار خیر برگزارشد، از برنامه ریزی برای اجرای برنامه های حمایت از نیازمندان با هم افزایی خیرین و نهادهای امدادرسان و گروه های داوطلب خبر داد.
شهرابی در ادامه و پس از طرح فعالیت های مشارکت های اجتماعی منطقه در این هم اندیشی در ماه ها اخیر ویژه کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از نیازمندان گفت: در راستای کاهش فقر و محرومیت و فعالیت های هدفمند با آغاز فصل تحصیلی و تا پایان سال تدام دارد.
وی با اشاره به تهیه و اهداء جهیزیه، کمپین هزینه معیشتی و درمانی به خانواده ها و بیماران کم برخوردار، پویش هایی چون ازدواج آسان و آزادی زندانیان، حمایت های ویژه معلول نیازمند چون اهدای ویلچر، طرح نذر ویژه نیازمندان در کنار جلسات پیش گیری از آسیب های اجتماعی، ساماندهی بوستان ها و برپایی بازارچه فصلی ویژه زنان سرپرست خانوار و... بیان کرد: با تشکیل مجمع خیرین منطقه و در راستای کاهش فقر، رسیدگی به نیازمندان و کاهش آسیب های اجتماعی این فعالیت ها با همت خیرین و نیک اندیشان منطقه ادامه می یابد.
در پایان خیریه ها و نیکوکاران محلی ضمن معرفی در خصوص فعالیت ها و مشکلات خود مطالبی را بیان کردند و مقرر شد جلسات بصورت مستمر در طول سال ادامه یابد.

انتهای پیام/

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 59919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =