پایان فعالیت‌های تابستانی فرهنگسراها با جشن‌های «بر طبل شادانه بکوب»

جشن‌های پایان فعالیت‌های تابستانی فرهنگسراها با عنوان «بر طبل شادانه بکوب» همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری جشن‌های پایان فعالیت‌های تابستانی فرهنگسراها با عنوان «بر طبل شادانه بکوب» همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) خبر داد و گفت: این جشن‌ها در روزهای جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه در فرهنگسراهای پایتخت برگزار خواهد شد. 

وی افزود: در این جشن‌ها ضمن بزرگداشت سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، نوجوانان عضو حلقه‌های هویتی به همراه خانواده‌هایشان حضور پیدا می‌کنند و با پایان فعالیت‌های تابستانی، برگزیدگان دوره‌های آموزشی، هنری، ورزشی و همچنین نوجوانان فرهنگسراها تجلیل خواهند شد. 

خونویی جشن‌های «بر طبل شادانه بکوب» را فرصتی برای هم‌افزایی بخش‌های مختلف فرهنگسراها برشمرد و گفت: علاوه بر «بچه‌های فرهنگسرا» و اعضای فعلی باشگاه نوجوانان مراکز، سایر مخاطبان شامل هنرآموزان و فراگیران آموزشی، اعضای کتابخانه‌ها، مخاطبان نگارخانه‌ها، اعضای باشگاه‌های ورزشی، مخاطبان فعالیت‌های کانونی و اردویی و... در این جشن‌ها حضور می‌یابند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در پایان گفت: این جشن‌ها در قالب مجموعه‌ای از بخش‌های ایستگاهی، میدانی، نمایشگاهی، نشست و آیین تجلیل برگزار می‌شود و فراهم‌سازی بستری مناسب برای نوجوانان برای کسب تجربه در راستای طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی از اهداف آن خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانند به فرهنگسراهای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مراجعه کنند و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
کد خبر: 59921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =