از تلاش‌های شهرداری تهران تقدیر می‌کنم

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری در حوزه خدمت‌رسانی در صف اول خدمت حتما موفق بوده و از تمام خدمات شهرداری و تلاش‌های شهردار تشکر و تقدیر دارم.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در آیین افتتاح و بهره برداری از ۵۷ پروژه شهری شهرداری منطقه ۹ که صبح امروز - چهارشنبه ۲۸ شهریور- در یکصد و چهل و سومین پویش امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: منطقه ۹ یک منطقه مومن نشین و کمتر برخوردار است که مردم آن از قدیم پای انقلاب و مسجد هستند و شهرداری با همه توان خود در خدمت شهروندان منطقه است. با استمرار خدمت، هم اقدامات عمرانی و خدماتی و هم اقدامات فرهنگی خوبی در حال انجام است.


وی افزود: در ابتدای این دوره طرحی را در کمیسیون فرهنگی شورا درباره میدان آزادی داشتیم تا تبدیل به یک میدانگاه فرهنگی از جنس گفتمانی شود. منظور ما از میدانگاه نیز برنامه هایی از جنس محرم شهر است.


این عضو شورا یادآور شد: میدان آزادی که قرار بود یادآور شاه و طاغوت باشد بعد از انقلاب اسلامی به نماد آزادی خواهی دینی در کل دنیا تبدیل شد و این موضوع در این دوره از مدیریت شهری به بروز و ظهور بیشتری نیز رسیده است.


نادعلی ادامه داد: برای ما دغدغه مهم این بود که مناطق غیربرخوردار توجه بیشتری شود. البته مردم ما در همه محلات و مناطق نیازهای اساسی دارند و ما موظفیم که بهترین خدمت را به آنها ارائه دهیم.


سخنگوی شورای شهر گفت: به عنوان عضو فرهنگی شورا، در ۱۸ منطقه برنامه های چهارشنبه های فرهنگی را داشتیم. در همه این مناطق مردمی که در مساجد حضور داشتند، معدل نظر مردم رضایت از خدماتی بود که شهرداری های مناطق انجام می دهند. اما در هر صورت عده ای می خواهند با دشمنی، این دستاوردها را نادیده بگیرند.


وی اضافه کرد: در بحث حمل و نقل برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک اقداماتی در حال انجام است که اگر کامل شود شیرینی این اقدامات را شهروندان خواهند چشید. باید نقدهای منصفانه برای کمک به کار انجام شود و اجازه دهیم که مردم لذت این کارها و خدمات را ببرند.


نادعلی یادآور شد: به عنوان عضو شورا باید اعلام کنم که شهرداری در بحث خدمت رسانی در صف اول خدمت حتما موفق بوده و از تمام خدمات شهرداری و تلاش های آقای زاکانی تشکر و تقدیر دارم.


انتهای پیام/

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 59927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =