بزرگداشت هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۳

همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این ایام، ‌برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ادبی، آموزشی، سیاسی و تاریخی منطقه ۱۳ برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی،  شهردارمنطقه۱۳ گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۳ شهرداری تهران با شعار «در راه فتح قله‌ایم» و با هدف تبیین فرهنگ جهاد و شهادت و مقاومت در جامعه و با توجه به فرهنگ متعالی دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی افزود: بر این اساس به رسم هر سال رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه به مدت یک هفته با برپایی برنامه‌های مختلف گرامی داشته می‌شود.
شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت : پخش نواهای دوران دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس، مسابقات کتاب‌خوانی، مسابقات داستان کوتاه و ... از جمله بخش‌های این ویژه برنامه خواهد بود.
وی، دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و عرضه محصولات فرهنگی، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، آیین مهمانی لاله‌ها و اعزام راویان به مدارس و مساجد منطقه برای روایت حماسه‌های دفاع مقدس از برنامه‌های بزرگداشت این هفته در منطقه ۱۳ است.

انتهای پیام/

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 59940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =