شهروندان استقبال بسیاری خوبی از نمایشگاه «زنان و تولیدملی»  داشتند

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: بانوان کارآفرین و توانمند در مشاغل خانگی و مجموعه‌های تولیدی شهر تهران در بیست و یکمین نمایشگاه« زنان و تولید ملی» بهترین محصولات و دست‌آفریده‌های خود را به معرض نمایش و فروش گذاشتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، مریم اردبیلی با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولیدملی در بوستان گفتگو اظهار کرد: در آستانه فصل پاییز و شروع مدارس یک بار دیگر فرصتی پیش آمد تا شاهد توانمندی‌های فوق العاده زنان شهر تهران و دست آفریده‌های متنوع، جذاب و زیبای این عزیزان که حاصل زحمات، هنر، مهارت و تلاش بسیار زیاد آنهاست، باشیم.

وی با بیان اینکه شهروندان استقبال بسیاری خوبی ازاین نمایشگاه داشتند، ادامه داد: تنوع و ارتقای کیفیت محصولات نسبت به ادوار گذشته و فرصت مستقیم عرضه محصولات از تولید به مصرف ، سبب شد تا نسبتا قیمت‌ها قابل قبول باشند.

اردبیلی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها فرصت خوبی است که بتوانیم محصولات و دست آفریده‌های کارآفرینان و بانوان هنرمند را در یکجا برای شهروندان در معرض دید و فروش بگذاریم؛ تصریح کرد: بانوان کارآفرین و توانمند در مشاغل خانگی و مجموعه‌های تولیدی در شهر تهران در این نمایشگاه  بهترین محصولات  و دست آفریده های خود را به معرض نمایش و فروش گذاشتند.

گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولید ملی به مدت ده روز از ۲۱ تا سی ام شهریورماه در بوستان گفتگو برگزارشد.همزمان با نمایشگاه بوستان گفتگو در ۴ مکان دیگرتهران نمایشگاه برپا و مجموعا محصول و دست آفریده ۳ هزارو۵۰۰ نفر تولیدکننده شهر تهران به فروش گذاشته شد.

انتهای پیام/

۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
کد خبر: 59985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =