از خدمات کادر فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم تقدیر شد

همزمان با هفته اورژانس و فوریت‌های پزشکی از خدمات پرستاران و تکنسین‌های واحد فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم تقدیر به عمل آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، به مناسبت هفته اورژانس و فوریت‌های پزشکی، طی نشستی از خدمات کادر پایگاه‌های اورژانس و همچنین تیم‌های فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم قدردانی شد.
در این نشست وحید عابدخجسته رئیس فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم گزارشی از عملکرد این واحد به ویژه در مناسبت‌ها و مراسم برجسته ملی و مذهبی از جمله در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۳ ارائه داد و بر آمادگی کامل کارکنان این واحد در ارائه خدمات فوری، آماده‌باش و استقرار آمبولانس و همچنین برقراری خدمات درمان در منزل برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران تاکید کرد.

در پایان این آیین که علی‌مدد علیجانی سرپرست معاونت مالی و اداری، حمیدرضا عزیزی سرپرست معاونت پیشگیری و بهداشت، روح‌اله قلی‌پور معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، طاهره پورغزنین سرپرست بازرسی و مریم قلی‌زاده مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل به نمایندگی از سیدابوالفضل ذاکریان سرپرست شرکت شهر سالم حضور داشتند، با اهداء گل از اعضای کادر فوریت‌های پزشکی و درمان در منزل شرکت تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 59991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =