تلاش می‌کنیم با کمک به مدارس استثنایی بخش ناچیزی از دغدغه معلمان و والدین را برطرف کنیم

شهردار پایتخت گفت: وظیفه خود می‌دانیم با کمک به مدارس استثنایی بخشی از بار مسئولیت معلمان و والدین کودکان توان‌یاب را کم کنیم، اگرچه اقدامات ما در برابر زحمات آنان ناچیز است.

به گزارش خبرنگار شهر صبح امروز -یکم مهرماه ۱۴۰۳- آیین آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه توان‌یابان شهید پرویز حاجی بابایی واقع در منطقه ۱۶ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و صد دانش آموز توان یاب برگزار شد.

در ابتدای این آیین علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: از حضور در مدرسه شهید حاجی بابایی بسیار خوشنودم و لحظاتی که میان شما دانش آموزان توان یاب سپری کرده ام جزو بهترین ثانیه‌های زندگی ام است.


شهردار تهران ادامه داد: از معلمان این مدرسه و والدین دانش آموزان توان یاب نیز صمیمانه تشکر می‌کنم. همه پدر و مادرها برای تربیت فرزندانشان زحمت می‌کشند اما زحمات والدین کودکان توان یاب قابل مقایسه با دیگر والدین نیست.


زاکانی در بخش پایانی سخن خود گفت: در مدیریت شهری تهران نیز وظیفه خود می‌دانیم با کمک به مدارس استثنایی بخشی از بار مسئولیت بر دوش معلمان و والدین توان یاب را برداریم اگرچه اقدامات ما در برابر زحمات آنان ناچیز است.


به گزارش خبرنگار شهر در این مراسم با حضور شهردار تهران از دانش آموزان توان‌یاب برگزیده تقدیر شد. همچنین به صورت نمادین زنگ آغاز سال تحصیلی نیز به وسیله پدر شهید فراهانی و علیرضا زاکانی در مدرسه شهید حاجی بابایی نواخته شد.
انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 59997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =