اجرای صدها برنامه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی در مدارس منطقه ۲۲

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ از اجرا صدها برنامه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی در طول سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴ در مدارس این محدوده غربی شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور حامد خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲، فرمانده ناحیه مقاومت عمار یاسر، نورافکن رئیس اداره بازرسی شهرداری منطقه، علیرضا فاطمی نیک شهردار ناحیه پنج، خانواده معزز شهدا و سایر مدیران شهری و معتمدین محلی در مدرسه شهید همت شهرک شهید باقری برگزار شد.

در این مراسم خداوردی گفت: برنامه های گوناگون به مناسبت های گوناگون در طول سال از سوی این معاونت به اجرا در می آید که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شد با محوریت، مساجد، مدارس و محلات این برنامه ها به اجرا در می آید.

وی افزود: بخشی از این مراسم ها در قالب آموزش های است که با برپایی کارگاه های با حضور متخصصان به اجرا در خواهد آمد و بخش دیگر با محوریت های ورزشی و مسابقات خواهد بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: باتوجه به اینکه انتخابات شهرداران مدارس از سوی اداره آموزش های شهروندی به اجرا در خواهد آمد با نظر خود دانش آموزان تلاش می شود برنامه ها به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 60020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =