برگزاری سومین نشست هم‌اندیشی مسئولان خانه‌های دوام و ایمنی محلات تهران

سومین نشست هم‌اندیشی مسئولان خانه‌های دوام و ایمنی محلات شهر تهران با هدف بررسی اقدامات انجام شده، پیشنهادات و راهکارهای اجرای برنامه‌ها در سال جاری در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، این برنامه با حضور جمعی از نمایندگان شورای شهر تهران، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و گروه های مردمی داوطلب واکنش اضطراری محلات به میزبانی شهرداری و ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه ۲۰ برگزار شد.

 مهدی پیرهادی  رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، در این نشست بر اهمیت جایگاه مشارکت مردمی و ضرورت توجه به گروه‌های دوام تاکید کرد.

علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در این نشست گزارشی از اقدامات اعضای گروه دوام، از جمله اجرای پویش آموزش همگانی "شهر آماده" در تهران ارائه و بر ضرورت جذب اعضای جدید این گروه تاکید کرد . همچنین در ادامه از زحمات خانم مهندس فاطمه صالح به عنوان موسس گروه های دوام که در آستانه بازنشستگی قرار دارند، قدردانی و تقدیر بعمل آورد.

مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران و عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست، ضمن تقدیر از اقدامات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در فعال‌سازی مجدد گروه‌های دوام، بر ارزش این نیروهای مردمی در شرایط پیش و پس از بحران تأکید کرد و گفت: شورای اسلامی شهر تهران از  فعالیت‌های مربوط به حوزه مشارکت مردمی و آمادگی گروه های داوطلب مردمی واکنش اضطراری محلات حمایت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست  ۲۲ نفر از مسئولان خانه‌های دوام شهر تهران به نمایندگی از مناطق مختلف به مدت یک دقیقه به بیان نظرات، پیشنهادات وچالش های خود پرداختند. در پایان این نشست، هدایایی از سوی سازمان به مسئولان خانه‌های دوام شهر تهران تقدیم شد.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 60037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =