برگزاری ویژه‌برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۵ با شعار "در راه فتح قله‌ایم

مهدی مالمیر، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵، از برگزاری ویژه برنامه‌های اداره فرهنگی این معاونت به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار "در راه فتح قله‌ایم" خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن تبریک به دلیرمردان و غیورمردان هشت سال دفاع مقدس، به اهمیت این هفته اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین و پربارترین دوران تاریخی جمهوری اسلامی ایران است که به عنوان نمادی از ایستادگی و مقاومت مردم در برابر تهاجم خارجی به ثبات و پایداری کشور تبدیل شده است. وی ادامه داد که این هفته فرصت مناسبی برای تجلیل از قهرمانان و ایثارگران خط مقدم است.

برگزاری آئین تجلیل و تقدیر از ایثارگران و رزمندگان، پخش نواهای دوران دفاع مقدس از بلندگوهای مساجد و پایگاه‌های بسیج، دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه‌های عکس با موضوع دفاع مقدس، مسابقات داستان کوتاه و کتابخوانی برای کارکنان از ویژه برنامه‌های این هفته خواهد بود.

مالمیر در پایان گفت: برای هویت‌بخشی سیمای بصری شهر، پوستر و بنرهای تبلیغاتی با بهره‌گیری از آموزه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تهیه و در معابر و ساختمان‌های منطقه نصب خواهد شد.

برپایه‌ این گزارش؛ ویژه برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۵ از تاریخ ۳۱ شهریور ماه تا ۷ مهر ماه در سطح محلات، مساجد، و قبور مطهر شهدای گمنام منطقه ۱۵ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 60056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =