بهره‌گیری از ظرفیت محلات در اجرای مرحله چهارم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۲۲

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از اجرای مرحله چهارم طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در ۵ محور متکدیان، کارتن خواب‌ها، خانواده‌های بی سرپناه، معلولین، سالمندان و بیماران اعصاب و روان رها شده از ۲۱ تا ۳۰ شهریورماه در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی، گشت فوریت های خدمات اجتماعی با هدف جمع آوری متکدیان، کارتن خواب‌ها، خانواده های بی سرپناه، معلولین، سالمندان و بیماران اعصاب و روان رها شده با حفظ کرامت انسانی مددجویان در برخورد عوامل اجرائی گشت به مراکز نگهداری افراد آسیب دیده اجتماعی آغاز شد.

وی افزود: در این طرح ۱۰ روزه و با هماهنگی‌های صورت گرفته با عوامل اجرائی در نواحی ششگانه منطقه، فضاهای بی دفاع شهری شناسایی و گشت های حامی شهر منطقه و همچنین گشت سیار با همکاری سازمان خدمات اجتماعی در سطح منطقه ۲۲ در دو شیفت کاری صبح و عصر به ارائه خدمات می پردازند.

خداوردی هدف از اجرای طرح را شناسایی و جذب افراد در معرض آسیب و آسیب دیده، شناسایی اماکن تجمع افراد متکدی و بی خانمان و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از حضور آسیب دیدیگان در سطح شهر عنوان کرد.

وی ابراز کرد: در خصوص اجرای هر چه بهتر طرح در منطقه ۲۲ اطلاع رسانی های زیادی از سوی اداره آسیب ها و خدمات اجتماعی منطقه ۲۲ به معتمدین محلات و مساجد در خصوص شناسایی فضاهای بی دفاع شهری اقدام شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ در پایان یادآور شد: به منظور اجرای طرح واحد ویژه‌ای متشکل از یک مددکار اجتماعی و یک ضابط قضایی با استفاده از یک دستگاه خودروی گشت فوریت های اجتماعی کار شناسایی و انتقال آسیب دیدگان به مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 60069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =