احداث زیرساخت‌های منطقه ۲۲ با اجرای طرح من شهردارم و همفکری معتمدین محلی

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینکه این محدوده غربی شهر تهران دو دهه از تاسیس آن می‌گذرد؛ گفت: تلاش مدیریت شهری این است تا با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی و همفکری معتمدین محلی زیرساخت‌های مناسبی در منطقه ایجاد کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ در شصت و چهارمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور سید محمد اقا میری عضور شورای اسلامی شهر تهران، مدیران شهری و معتمدین محلات ۱۲ گانه اظهار داشت: مدیریت شهری این آمادگی را دارد تا به همراه معتمدین محلی مشکلات محلات را مورد بررسی و اقدام قرار دهد.

وی افزود: منطقه ۲۲ به وسعت یک کلانشهر است که می توان ۷ منطقه شهر در آن تعریف کرد؛ این در حالی است که شهرها با قدمت ۳۰۰ ساله هستند اما منطقه ۲۲ تنها دو دهه از عمر آن می گذرد.

نصرتی ادامه داد: با روند ساخت و ساز باید زیرساخت ها احداث شود به همین منظور مدیریت شهری موضوعات احداث زیر ساخت ها از جمله شبکه فاضلاب شهری را دنبال می کند.در پایان این جلسه گزارش از درخواست های اهالی در سال گذشته که مورد اجرا قرار گرفته بود ارائه شد و درخواست های جدید در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 60071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =