نواختن زنگ تحرک مدارس در مدرسه شهید دستغیب با مشارکت ۳۰۰ دانش‌آموز در یکصد و دومین دوشنبه‌های ورزشی

با هدف ترویج فرهنگ ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی میان دانش آموزان، یکصد و دومین دوشنبه‌های ورزشی با مشارکت ۳۰۰ دانش آموزان علاقمند به فعالیت‌های جسمانی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "احمد بهشتی" در این باره گفت: در این پویش بزرگ آموزشی و ورزشی که بر اساس دستور العمل ابلاغی سازمان ورزش شهرداری تهران به میزبانی منطقه برگزار شد، ۳۰۰ دانش آموزان علاقمند به فعالیتهای جسمانی گرد هم آمده و روز مفرح و ماندگاری را رقم زدند.

وی در ادامه بیان کرد: این پویش که با حضور "علی جوزایی" مدیر ایستگاه های ورزش شهروندی شهرداری تهران، شهردار ناحیه یک و مدیر مدرسه برگزار شد؛ دانش آموزان با نواختن آهنگ باستانی اقدام به اجرای ورزش های باستانی و نرمش کردند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه تاکید کرد: پویش دوشنبه های ورزشی، برنامه ای به ابتکار و همت سازمان ورزش است که هر ماه به میزبانی یک منطقه برگزار می شود و به عنوان یک الگوی موفق در توسعه ورزش برای دانش آموزان و اقشار مختلف است

وی در پایان افزود: توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، مبارزه با کم تحرکی و تقویت سیستم ایمنی بدن از اهداف برگزاری این پویش بودکه با مشارکت دانش آموزان در مقاطع مختلف در راستای داشتن جامعه سالم و پویا برگزار شد.

انتهای پیام/

۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 60076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =