روایتگری  رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در سرای محلات منطقه ۲

شهردار منطقه ۲ گفت: همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اجرای فعالیت‌های متفاوت، حماسه‌ها و ارزش‌های این دوران را به تصویر کشیده شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی گفت: همزمان با  هفته دفاع مقدس و فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد این حماسه بی نظیر و لزوم پاسداشت این سرمایه عظیم، معاونت اجتماعی و فرهنگی و حوزه بسیج منطقه اقدامات ویژه ای را  همسو با عناوین روزها تدارک دیده است.

وی ارج نهادن و زنده نگاه داشتن رشادت ها و ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس برای همگان به خصوص نسل جوان را از رویکردهای  مورد توجه در برنامه ها برشمرد و افزود: تجلیل از پیشکسوتان افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت، تبیین نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، تبیین وحدت ملی و بصیرت جبهه مقاومت در برابر استکبار و نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس بخشی از محور فعالیت ها در این هفته است.

صالحی گفت: دیدار با خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران ،تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس،عطرافشانی گلزار شهدای گمنام منطقه و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی ، ورزشی  از جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

شهردار منطقه ۲ گفت: روایتگری رشادت های رزمندگان دفاع مقدس با برپایی نمایشگاه عکس  دفاع مقدس  در ساختمان منطقه  و سرای محلات  و همچنین فضاسازی محیطی با محتوای  دفاع مقدس از دیگر برنامه ها در این ایام است.

 انتهای پیام/

۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۶
کد خبر: 60090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =