تکمیل ۱۲۰ مسجد در دوره ششم مدیریت شهری جای تقدیر دارد

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: علت تکمیل مساجد نیمه‌کاره از قبل تعامل با هیئت امنای مساجد بود. وقتی روش خوبی را در پیش می گیریم نتیجه خوبی را شاهد خواهیم بود. تکمیل ۱۲۰ مسجد در این دوره دنبال شد که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی در دویست و شصت و پنچمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پرسنل رسمی که جابجا می شوند چون در جایگاه مدیریتی بودند می توانند به خارج از شهرداری منتقل شوند، اظهار کرد: یکی از اتفاقات در همه دوره ها و این دوره این است که موافقت با مرخصی بدون حقوق این همکاران رسمی با کندی پیش می رود و گاهی چهار تا پنج ماه زمان می برد.

وی افزود: سال قبل معاونت برنامه ریزی شورا مصوبه خوبی را تصویب کرد که براساس آن مأموریت پرسنل رسمی تسهیل شود اما در عمل این اتفاق نیفتاد. از نهادهای نظارتی برای خروج این پرسنل استعلام می شود که مدتها زمان می برد و مجموعه طرف مقابل این مدت صبر نمی کند.

علوی همچنین تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در این دوره افتاد تقویت شورای گسترش و ساماندهی مساجد بود؛ ما در دوره های گذشته نیز چنین بحثی را داشتیم و در این دوره هم حضور فعالی را شاهد بودیم. وقتی در شهر می گردیم می بینیم که تکمیل ساخت برخی مساجد ۱۰ تا ۱۲ سال طول کشیده و همچنان باقی مانده بودند اما در این دوره فعالیت عمرانی آنها آغاز شده است.

رئیس کمیته گردشگری شورا با بیان اینکه در دوره پنجم هیچ کاری برای مساجد انجام نشده بود اما در این دوره تکمیل این مساجد پیگیری شد و در حال اتمام است، اظهار کرد: علت تکمیل این مساجد تعامل با هیئت امنای مساجد بود. وقتی روش خوبی را در پیش می گیریم نتیجه خوبی را شاهد خواهیم بود. تکمیل ۱۲۰ مسجد در این دوره دنبال شد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 60110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =