اجرای پویش «پیگیرِ کارِ مردمِ تهران» در منطقه ۱۵

با حضور عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۵ به درخواست بیش از ۲۵ نفر از شهروندان منطقه ۱۵ در پویش " پیگیرِ کارِ مردمِ تهران " پاسخ گفته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، دیدار مردمی جعفر شربیانی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی تهران با همراهی محمد شیری شهردار منطقه در راستای اجرای طرح پیگیر کار مردم تهران برگزار و به درخواست شهروندان مراجعه کننده رسیدگی و دستورات لازم صادر شد.

در این دیدار ۳ ساعته موضوعات مربوطه به شهرسازی، املاک، فنی و عمرانی و سایر موضوعات مدیریت شهری مورد بررسی قرار گرفت که بیشترین موضوعات مطرح شده در این جلسه ملاقات مردمی در  حوزه شهرسازی و معماری  بود.

دیدار با خانواده معظم شهید حسینی سیانکی

جعفر شربیانی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه  ۱۵ و جمعی از مدیران این منطقه  در دیدار با خانواده معظم شهید حسینی سیانکی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام،   تولد مادر صبور و فداکار شهید اصغرحسینی سیانکی را تبریک گفت.

 محمد شیری شهردار منطقه در دیدار با  مادر شهید حسینی سیانکی گفت: مادران شهدا اسوه صبوری و استقامت هستند که از همه هستی و ثمره زندگی خویش گذشتند، تکریم مادران و پدران معزز شهدا برایمان امری واجب است چراکه امنیت امروز مرهون خون شهدایی است که در دامان چنین مادران و پدران پرورش یافته‌اند.

وی افزود: شهدا با تقدیم جان ارزشمند خود از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی صیانت کردند و برگ زرین تاریخ انقلاب را به نام خود ثبت کردند.

شهردار منطقه اضافه کرد: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام است و تکریم خانواده‌های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است.

جعفر شربیانی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نیز در این دیدار بر ایستادگی در راه شهیدان و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی)   در فرمایشات خود تاکید کردند که نباید یاد پدران، مادران و همسران شهدا به دست غفلت بیفتد چرا که آنان در این جهاد عظیم شریک و مجاهدند.

وی با تأکید براینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند، افزود: ما در قبال شهدا و خانواده‌های گرانقدر آن‌ها مسئولیم و شهدا ناظر کارهای ما هستند.

در این دیدار جعفر شربیانی  عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، محمد شیری  شهردار منطقه، مهدی مالمیر معاون امور اجتماعی و فرهنگی،   رئیس بنیاد شهید، شهردار ناحیه یک، مدیر روابط عمومی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه و رئیس امور ایثارگران حضور داشتند.

شهید اصغرحسینی سیانکی درهشت سال دفاع مقدس در دی ماه سال ۱۳۶۶ به درجه رفیع شهادت نائل و در قطعه ۲۹گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در کنار همرزمان شهیداش آرام گرفت.

انتهای پیام/

۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
کد خبر: 60116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =