لزوم ایجاد استراتژی‌های مؤثر برای مدیریت در سازمان‌ها

همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی در هجدهمین برنامه ملاقات با کارکنان، اداره ‌کل سرمایه ‌انسانی شهرداری ‌تهران میزبان تعدادی از همکاران گرامی بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل سرمایه ‌انسانی شهرداری‌ تهران، صبح امروز در راستای تکریم و تسریع در رسیدگی به مشکلات و مطالبات کارکنان، مدیرکل و جمعی از معاونان و مدیران مجموعه در هجدهمین برنامه ملاقات با کارکنان، به درخواست تعدادی از همکاران گرامی رسیدگی کردند.

در این برنامه، اکبر مردانی مدیریت تحول در سازمان‌ها را یکی از چالش‌های بزرگ مدیریتی دانست که نیازمند استراتژی‌های مؤثر و کارآمد است.

وی با اشاره به نقش مدیریت تحول سازمانی در بهبود کارایی، اثربخشی و انطباق‌پذیری سازمان گفت: این مهم تأثیر بسزایی در دستیابی مجموعه به اهداف استراتژیک خود دارد.

مدیر کل سرمایه انسانی در ادامه افزود: سازمان‌های پیشرو برای موفقیت می‌بایست از استراتژی‌های متنوعی استفاده ‌کنند. 

به گفته مردانی این استراتژی‌ها شامل ایجاد چشم‌انداز روشن، برقراری ارتباطات مؤثر، مشارکت کارکنان، ارائه آموزش‌های لازم، فراهم کردن منابع و پشتیبانی‌های لازم، وجود رهبری قوی و همچنین ارزیابی مستمر فرآیند تغییر است.

این مقام مسئول با بیان این که این استراتژی‌ها به سازمان‌ها کمک می‌کند تا تغییرات را به طور مؤثر مدیریت کرده و به اهداف خود دست یابند، اظهار داشت: با استفاده از این استراتژی‌ها می‌توان تغییرات گسترده‌ای را در ساختار و فرآیندهای سازمان اعمال کرد.

بر اساس این گزارش؛ در این دیدار ۲ساعته بیش از ۴۰ نفر از همکاران گرامی مشکلات و مطالبات خود را از نزدیک با مدیران مطرح کردند و در ادامه مردانی ضمن بررسی موارد مطروحه و ارائه رهنمودهای لازم، دستور پیگیری فوری درخواست حاضرین را به معاونین خود صادر کرد.

این گزارش می‌افزاید؛ همکاران محترم می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه ملاقات مردمی در پرتال اینترانتی شهرداری تهران، اداره کل سرمایه انسانی و یا مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران مراجعه و با نام کاربری خود وارد سامانه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند تا بر اساس نوبت، به درخواست ایشان رسیدگی شود.

شایان ذکر است پس از ثبت درخواست از سوی کارکنان، موارد مطروحه از سوی کارشناسان بررسی و راهنمایی‌های لازم انجام و در صورت نیاز به ملاقات با مدیرکل اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 60138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =