رفع معارضین تاسیساتی و توسعه عملیات اجرایی در فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بررسی پروژه (قطعه دوم) بزرگراه شهید بروجردی، با اشاره به اهمیت انتفاع شهروندان از این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن، بر رفع گلوگاه‌های تاسیساتی و توسعه عملیات اجرایی تأکید کرد.

به گزارش شهر، هادی حق‌بین با همراهی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و مدیران کل حوزه معاونت، سه شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳، روند احداث قطعه دوم بزرگراه شهید بروجردی را مورد بررسی قرار دارد.
در جریان بررسی مذکور، ضمن ارائه گزارش آخرین فعالیت‌های عمرانی از سوی پیمانکار پروژه و بررسی مصوبات جلسه پیشین کنترل پروژه، معاون شهردار تهران بازدید میدانی از جبهه‌های مختلف کاری این پروژه را در دستور کار قرار داد.
بر این اساس، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن تأکید بر رفع گلوگاه‌های تأسیساتی باقی‌مانده از جمله لوله‌های انتقال آب و گاز در سریع‌ترین زمان ممکن، خواستار توسعه اقدامات اجرایی از سوی پیمانکار شد.حق‌بین با اشاره به اهمیت بهره‌برداری از قطعه دوم بزرگراه شهید بروجردی، آن را زمینه‌ساز اتصال آزادراه تهران ساوه به بزرگراه فتح و در ادامه اتصال به بزرگراه یادگار امام (ره) برشمرد و بر خاتمه این پروژه ۱۴ ساله در جنوب غرب تهران به منظور انتفاع شهروندان و رفع چالش‌های اجرایی برای مجاوران محدوده پروژه شد.
 
بر اساس این گزارش، رفع آخرین معارض ملکی پروژه در تاریخ ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۳، زمینه‌ساز رفع معارضین تأسیساتی و تسریع در اقدامات اجرایی این کلان‌پروژه بزرگراهی شد.

پیش‌تر حسینی مدیرکل برنامه‌ریزی فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر از رفع آخرین و مهمترین معارضین ملکی این پروژه خبر داد و گفت: رفع این معارض ملکی، زمینه فعالیت برای رفع معارضین تاسیساتی و توسعه عملیات عمرانی را فراهم کرد.وی با اشاره به وجود ۲ خط لوله انتقال آب با قطرهای ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ میلیمتر و لوله گاز ۱۲ اینچ در مسیر فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی، گفت: رفع این موانع تاسیساتی طی ۲ ماه آینده، فعالیت اجرایی در بخش‌های مختلف پروژه را تسریع خواهد کرد.

گفتنی است، بزرگراه شهید بروجردی در امتداد شمالی آزادراه تهران ساوه واقع شده و با افتتاح ۳.۷ کیلومتر از آن تحت عنوان فاز نخست پروژه، دسترسی‌های بزرگراهی در جنوب غرب تهران به ویژه محله یافت آباد بهبود یافت.
قطعه دوم بزرگراه شهید بروجردی، به طول ۱.۱ کیلومتر از حد فاصل بلوار الغدیر تا بلوار بهار در محدوده یافت آباد و بازار آهن شادآباد در حال احداث است و با وجود پیچیدگی‌های اجرایی متعدد، بهره‌برداری از آن ظرف کمتر از یک سال آتی هدف‌گذاری شده است.
بزرگراه شهید بروجردی، نقش بسزایی در تکمیل یک دسترسی بزرگراهی شمالی جنوبی در غرب تهران و اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه آزادگان ایفا می‌کند.
انتهای پیام/
۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 60161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =