محله هرندی دارای سالن ورزش کشتی می‌شود

شهردار منطقه ۱۲ در دیدار با مهدی یوسفی قهرمان کشتی آزاد جهان و ساکن محله هرندی، احداث سالن ورزشی کشتی و زورخانه‌ای در این محله در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۲ تهران، وحیدرضا انارکی محمدی همراه با سرهنگ رضا انصاری رییس پلیس راهور منطقه، معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه، شهردار ناحیه ۴، رییس اداره ورزش منطقه و جمعی از مدیران به دیدار مهدی یوسفی قهرمان کشتی جهان در محله هرندی رفت.

شهردار منطقه ۱۲ با قدردانی از افتخارآفرینی این ورزشکار که در مسابقات ۲۰۲۴ جوانان اسپانیا رتبه سوم جهانی را کسب کرد، گفت : امیدواریم کسب مقام قهرمانی توسط این جوان آغاز راه افتخار آفرینی سایر جوانان و ورزشکاران تهران به خصوص محله هرندی شود .

وحیدرضاانارکی محمدی با اشاره به اینکه جوانان محلات منطقه ۱۲ همواره در عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و ورزشی افتخارات بسیار به دست آورده اند افزود : مقام قهرمانی جهان توسط آقای یوسفی نمونه بارز این افتخارات است .

انارکی محمدی در ادامه تصریح کرد : جای بسی غرور است شاهد این هستیم که جوانانی از دل محلات قدیمی شهر با همه کاستی ها و مشکلات با سعی وتلاش وصف ناشدنی مدارج ترقی را یکی پس از دیگری می‌گذرانند و مایه افتخار و سر بلندی محله، منطقه و در نهایت کشور می شوند.

در این دیدار همچنین با توجه به درخواست این قهرمان مقرر شد سالن آمفی تئاتر بلااستفاده در بوستان زندگی به سالن ورزش کشتی و زورخانه ای برای استفاده جوانان مستعد محله هرندی ومنطقه تبدیل شود و به زودی مناقصه این طرح اجرایی خواهد شد.

در پایان شهردار منطقه۱۲ به همراه رئیس پلیس راهور منطقه با اهدای لوح و یادبودی از مقام این قهرمان تجلیل کردند.

مهدی یوسفی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان به مدال برنز رسید. مهدی یوسفی نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم کشورمان در دیدار رده بندی کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان به مصاف آمیت از هندوستان رفت و با امتیاز عالی ۱۳-۲ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

انتهای پیام/

۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
کد خبر: 60165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =