مراحل ساخت پارک ترافیک در منطقه ۷ رصد شد

شهردار منطقه ۷ به همراه جمعی از مدیران خود صبح امروز به بوستان آزادگان رفته و از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پارک ترافیک بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، به دلیل عدم توجه به امر آموزش در بین گروه های مختلف جامعه، کودکان از آسیب پذیری بیشتری در محیط های ترافیکی برخوردارند که بیشترین صدمه را می بینند، از همین رو ارتقاء ایمنی ترافیک و رعایت حقوق شهروندی، می بایست در تمام مقاطع سنی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.

پارک آموزش ترافیک منطقه ۷ با مساحت یکهزار و ۸۷۰  متر مربع در بوستان آزادگان واقع در ضلع جنوبی بزرگراه شهید سلیمانی با هدف آموزش صحیح کودکان با قوانین ترافیکی قرار دارد.ساختمان آموزشی به مساحت تقریبی ۱۵۰ مترمربع، پل عابرپیاده، مسیر دوچرخه، تقاطع زمان دار، مسیر یکطرفه، سه راه، چهارراه و مسیر دوطرفه، ایستگاه حمل و نقل عمومی و المان‌ها و تجهیزات ترافیکی رایج از جمله امکانات طراحی شده در این پارک برای استفاده کودکان و نوجوانان است.

این پارک در یک بوستان با محیط جنگلی و فضای سبز طراحی شده که دسترسی به سرویس بهداشتی، آب آشامیدنی و نمازخانه برای کودکان و خانواده ها دارد و در کنار این امکانات کودکان می توانند با مباحث و قوانین ترافیکی شهر، احترام به حقوق شهروندی و عابران پیاده و دیگر مسائلی از این قبیل آشنا شوند.

انتهای پیام/

۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 60175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =