توافق برای عرضه مستقیم محصولات تولید کنندگان استان مازندران در میادین و بازارهای شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از توافق‌های اولیه با استانداری و اداره کل جهاد کشاورزی مازندران برای ورود تولید کنندگان و محصولات زراعی و پروتئینی این استان در میادین و بازارهای شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مهدی بختیاری زاده در حاشیه دیدار با مدیر کل حوزه استاندار، معاون اقتصادی استانداری، مدیرکل جهاد کشاورزی و جمعی از تشکل‌های کشاورزی استان مازندران گفت: طبق دیدار انجام شده تفاهمات اولیه برای حضور تولیدکنندگان و محصولات زراعی و پروتئینی استان مازندران در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران انجام شد.

وی افزود: در این دیدار گفت‌وگوهایی در رابطه با عرضه محصولات تولیدی، باغی، زراعی مانند برنج، مرکبات و تولیدات گوشت مرغ بدون واسطه در میادین و بازارهای شهرداری تهران انجام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به رسالتی که سازمان مدیریت میادین در زمینه ایجاد زنجیره ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده دارد؛ میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران می‌تواند امکانات خوبی برای تولید کنندگان گوشت مرغ، مرکبات، سیب و برنج استان مازندران ایجاد کند تا محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب تری به دست مصرف کنندگان برسانند.

وی با اشاره به اینکه قرار است تا با کیفیت‌ترین محصولات تولیدی استان مازندران در میادین و بازارهای شهرداری تهران عرضه شود، بیان کرد: بر این باوریم با توجه به حذف واسطه قیمت این محصولات بسیار مناسب‌تر خواهد بود کما اینکه در حوزه کیفیت آن نیز  سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید بسیار دارد.

بختیاری زاده یادآور شد: به عبارتی کیفیت محصولات زراعی و پروتئینی یکی از خط قرمزهای سازمان مدیریت میادین محسوب می‌شود و تمام  تولید کنندگان باید به این مساله توجه ویژه داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر توافقات اولیه با استاندار مازندران انجام شده است کما اینکه تاکید شهردار تهران نیز بر این است تا این همکاری و عرضه بدون واسطه محصولات تولیدکنندگان شکل بگیرد.

انتهای پیام/

۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 60182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =