از ایثارگران جنگ تحمیلی شرکت شهر سالم تجلیل شد

️در آیین گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که با حضور مدیران و کارکنان شرکت شهر سالم برگزار شد، از ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی شاغل در شرکت تقدیر به عمل آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، آیین گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با حضور سید ابوالفضل ذاکریان و سایر مدیران شرکت در سالن شهدای سلامت ساختمان مرکزی برگزار شد.
️در این مراسم، سرپرست شرکت شهر سالم در سخنانی با یادآوری خاطره شهدای جنگ تحمیلی و همچنین شهدای غزه گفت: اگر امروز سرزمین و اصالتی داریم، مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هستیم.
️ذاکریان در ادامه، با تاکید بر لزوم ادامه راه شهدای جنگ تحمیلی، تاکید کرد که حفظ فرهنگ دفاع مقدس، مقدمات ظهور حضرت قائم (عج) را فراهم خواهد کرد.
️در ابتدای این آیین، ابوالفضل سروش، نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت شهر سالم در سخنانی با بیان اینکه دفاع مقدس دفاع از ارزش‌هاست، گفت: امروز شاید ارزش‌های جامعه، متفاوت شده باشد، اما دفاع از همان ارزش‌ها، دفاع مقدس امروز است.
️نماینده پیشین مجلس با تاکید بر اینکه ارزش امروز جامعه امید دادن به مردم است، ادامه داد: خوب کار کردن تک تک افراد که به بهبود خدمات نهادها و سازمان‌ها می‌انجامد و می‌تواند مردم را به نظام امیدوار کند، دفاع مقدس امروز است.
️این جانباز جنگ تحمیلی با ذکر خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس یادآور شد: در آن دوران دفاع از ارزش‌ها در جبهه رفتن عینیت می‌یافت، اما امروز دفاع مقدس در عملکرد خوب همه به خصوص مسئولین و امیدوار ساختن مردم تبلور می‌یابد. پس دفاع از ارزش‌ها امروز به مراتب سخت‌تر از آن دوران است.
️در پایان این نشست، ضمن بیان خاطرات جنگ تحمیلی از سوی ایثارگران شرکت شهر سالم، با اهداء گل و لوح تقدیر از ایشان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
کد خبر: 60188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =