افتتاح کافه کتاب دختران(هانیل) در سرای محله جنت‌آباد جنوبی

کافه کتاب دختران(هانیل) با حضور جمعی از مدیران شهری در سرای محله جنت آباد جنوبی افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، روز سه شنبه سوم مهرماه سرای محله جنت آباد جنوبی میزبان جمعی از شهروندان و مدیران شهرداری تهران از جمله اردبیلی مشاور شهردار و مدیر کل زنان و خانواده شهرداری تهران، گودرزی شهردار منطقه ۵، شریفی مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری امور حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران(شهردار سابق منطقه ۵) و تعدادی از مدیران ستادی به بهانه افتتاح کافه کتاب دختران(هانیل) بود.

در این مراسم شهردار منطقه ۵ ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، درخصوص ایده کافه کتاب دختران گفت: ظرفیت دختران ما در پرورش ایده های خلاقانه بسیار بالا است. اختصاص فضایی به عنوان کافه کتاب اتفاق ارزشمندی است و محیطی سالم را برای گردهم آمدن دختران ما رقم زده است.

گودرزی گفت: باید به گروه های مشابه میدان داد تا این قبیل ایده ها و طرح ها توسعه و گسترش بیشتری پیدا کنند.

وی گفت: باید نیازمندی های اجتماعی و فرهنگی زنان و دختران احصا شود. در موضوع خانواده و تربیت فرزندان هرچقدر سرمایه گذاری کنیم کم است. لازم است اهداف و ظرفیت ها مشخص شود و ما هم خود را به حمایت از شما ملزم می کنیم. شما ایده ها و خلاقیت های خود را مطرح کنید و ما به عنوان مدیران شهری حامی شما خواهیم بود.

در ادامه این مراسم اردبیلی مشاور شهردار و مدیر کل زنان و خانواده شهرداری تهران ضمن ابراز خشنودی و استقبال از این طرح، ابراز امیدواری کرد این طرح ها و اقدامات فرهنگی گسترش بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام /

۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 60196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =