عظمت انقلاب اسلامی ناشدنی‌ها را شدنی کرد تا امروز در خاورمیانه کسی از تهدیدات آمریکا نهراسد

شهردار تهران گفت: دفاع مقدس باعث تصرف قلوب مسلمانان جهان شد و پس از این واقعه بزرگ رویه کشورهای اسلامی منطقه نیز مبتنی بر خاستگاه دینی و خودباوری تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در بیستمین سلسله بازدیدهای خود از مناطق تهران با عنوان پویش «قرار خدمت»، صبح امروز -پنجم مهرماه ماه ۱۴۰۳- به منطقه ۱۲ پایتخت رفت و مستقیماً در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های فعال این منطقه قرار گرفت. 


زاکانی در بخش ابتدایی بازدید خود از منطقه ۱۲ تهران در جمع کارکنان شهرداری این منطقه با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس گفت: امام خمینی(ره) در تبیین فرهنگ جهاد فرمودند ما انقلاب اسلامی را با فرهنگ دفاع مقدس صادر کردیم، به تعبیری دیگر بنابر فرمایشات رهبر کبیر انقلاب دفاع مقدس باعث تصرف قلوب مسلمانان جهان شد و پس از این واقعه بزرگ رویه کشورهای اسلامی منطقه نیز مبتنی بر خاستگاه دینی و خودباوری تغییر کرد.
 

شهردار تهران ادامه داد: در نتیجه گسترش فرهنگ جهاد و مقاومت اسلامی در منطقه امروز شاهد تغییر معادلات جهانی و جغرافیای جهانی هستیم.


زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عظمت انقلاب اسلامی ناشدنی‌ها را در دنیای مسلمانان شدنی کرد و بر این اساس امروز دیگر در منطقه خاورمیانه کسی از تهدیدات آمریکا نمی‌هراسد. همه این دستاوردها مدیون ایثار ملت ایران و راهبری امام خمینی و پس از آن مقام معظم رهبری است. 


وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون منطقه ۱۲ شهر تهران نیز گفت: طی سه سال گذشته تلاش ما در تهران معطوف بر این بوده است که پرونده‌های باز شهری را ببندیم. به همین جهت بعد از سال‌ها وضعیت ساماندهی ده ونک،کن، نفرآباد و... نیز در کمیسیون ماده ۵ بسته شد.
اگر بخواهیم منطقه ۱۲ شهر تهران را نیز به اعتلا  برسانیم لازم است در این منطقه همانند مواردی که ذکر شد دست به اقدامات بزرگ بزنیم.

به گزارش شهر در پایان دیدار کارکنان شهرداری منطقه ۱۲ با شهردار تهران از دو کتاب یکی با محوریت زندگی مرشد عباس شیرخدا(چهره ماندگار فرهنگی منطقه ۱۲) و دیگری کتاب اطلس گردشگری قلب طهران رونمایی شد.

موفقیت مجموعه مدیریت شهری در تهران موفقیت کشور است

زاکانی در ادامه بیستمین پویش قرار خدمت جلسه‌ای با بسیجیان و ایثارگران منطقه ۱۲ تهران نیز داشت، طی این دیدار وی در سخنانی کوتاه گفت: شرایط تهران متفاوت‌تر از جاهای دیگر در کشورمان است زیرا در تهران هر اتفاق مثبتی که رخ دهد سریعا به عنوان الگویی موفق در سایر نقاط کشور همه‌گیر می‌شود بر همین اساس موفقیت مجموعه مدیریت شهری در تهران موفقیت کشور است. 

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایجاد تحول در مدیریت شهری اساس کار ما از آغاز دوران مسئولیت تاکنون بوده است. تحول در تهران هم در بعد روح شهر باید اثرگذار باشد و هم در کالبد شهر .

وی در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از اندیشه بسیج در پیشبرد اهداف کشور اظهار کرد: طی این سال‌ها اتفاقات خوبی در مدیریت شهری تهران رخ داده است اما فاصله ما با افق آرمانی که برای تهران در نظر داریم زیاد است این فاصله تنها با تفکر بسیجی طی می‌شود.

انتهای پیام/

۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 60207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =