مدیریت‌ شهری براساس برنامه چهارم توسعه شهر تهران و ایده‌های تحولی شهردار تهران، گام‌های موثری را برداشته است

حیدری گفت: بازپس‌گیری املاک و صیانت از بیت‌المال، تجمیع حساب‌های شهرداری تهران، توسعه ایستگاه‌ها و خطوط مترو، ساماندهی معتادان متجاهر، توسعه ناوگان عمومی، ایجاد کمربند سبز، احداث ٩٨ تقاطع بزرگراهی و توسعه بزرگراه‌های اصلی شهر تنها بخشی از دستاوردهای سه‌ساله شهرداری تهران است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی دبیرخانه مدیریت محله، دیدار رئیس دبیرخانه راهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران با شهروندان و نمازگزاران مسجد الزهرا(س) در محله قیام منطقه ١٢ برگزار شد.

محمدعلی حیدری رئیس دبیرخانه راهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران در این دیدار صمیمی با اشاره به سیاست‌های کلان شهرداری تهران در دوره ششم مدیریت شهری گفت: مدیریت‌ شهری براساس برنامه چهارم توسعه شهر تهران و ایده‌های تحولی شهردار تهران، گام‌های موثری را برداشته است.

وی افزود: صیانت از بیت‌المال و بازپس‌گیری املاک، تجمیع حساب‌های شهرداری تهران و شفاف‌سازی‌ درآمدها و مخارج، توسعه ایستگاه‌ها و خطوط مترو، ساماندهی معتادان متجاهر، توسعه ناوگان عمومی، ایجاد کمربند سبز، احداث ٩٨ تقاطع بزرگراهی و توسعه بزرگراه‌های اصلی شهر تنها بخشی از دستاوردهای سه‌ساله شهرداری تهران است.

رئیس‌ دبیرخانه راهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران با اشاره به تحول روحی و نرم‌افزاری شهر، عنوان کرد: ایجاد نشاط جمعی در فضای شهری و بزرگداشت مناسک و شعائر ملی و دینی از جمله کلان پروژه‌هایی بود که تهران را از حالت راکد خارج کرد.

حیدری ادامه داد: رویدادهای نوروزی، جشن‌های عید غدیر و دهه کرامت، محرم‌شهر و تکیه ملت، طرح آرمان، پروژه تِم‌پارک «سرزمین تمدن» از جمله اقدامات فراگیر و بزرگ تحول روحی و نرم‌افزاری شهر شمرده می‌شود.

وی شهر تهران را پرچمدار شهرهای ایران خواند و اظهار کرد: اقدامات موثری از جمله «جشن غدیر» که در این دوره مدیریت شهری تهران پیاده شده، امروز الگوی سایر شهرها و کلانشهرهای کشورمان نیز قرار گرفته است.

رئیس‌ دبیرخانه راهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران با اشاره به تاکید مدیریت شهری به مردمی‌سازی اداره شهر گفت: طرح «من شهردارم» تجلی اراده شهروندان در تصمیم‌سازی و حتی تصمیم‌گیری برای اداره است که مستقیما نظرات شهروندان در مقیاس محله گردآوری و اقدام شد.

حیدری با تشریح فرآیند استقرار اعضای هیات امنای ٣۵٢ محله تهران، گفت: اعضای هیات امنای محلات شهر نیز در راستای تقویت و جلب هرچه بیشتر مشارکت‌های مردمی در محلات شهر مستقر شده‌اند که موضوعات و مسائل محله را سراها دنبال می‌کنند.

وی درباره مسائل محله قیام نیز خاطرنشان کرد: سرای محله قیام دارای امکانات و زیرساخت‌های مطلوبی است که در اختیار شهروندان قرار دارد، برای راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه این محله با مشارکت خود اهالی محل اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
کد خبر: 60215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =