همکاری و اقدام خوب شهرداری و قوه قضاییه در شناسایی و اعلام ساختمان‌های ناایمن

رئیس کمیته سلامت اسلامی شهر تهران گفت: ساختمان‌های ناایمن یکی از مشکلات شهر است که شهرداری با قوه قضاییه همکاری خوبی در شناسایی و اعلام این ساختمان‌ها داشته و بیمارستان‌ها نیز متأسفانه در این لیست قرار دارند.

به گزارش خبرنگار شهر، سوده نجفی در دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید سید حسن نصرالله و شهید سردار عباس نیلفروشان، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با شهادت رساندن سید مقاومت دچار اشتباهی راهبردی شد که راه مقاومت را هموارتر خواهد کرد. به برکت خون هزاران کودک و زن و مرد بی گناه شاهد ریشه کن شدن اسرائیل خواهیم بود.

وی ضمن گرامیداشت هفتم مهر روز آتش نشان، یادآور شد: آتش نشانان قهرمانان بی ادعایی هستند که برای حفظ جان شهروندان جان فشانی می کنند که این تلاش آنها قابل تقدیر است. باید قبول کنیم که آتش نشانی یکی از مشاغل سخت و زیان آور است و باید سختی کاری آنها توسط دولت و مجلس به طور جدی پیگیری شود.

نجفی تأکید کرد: ساختمان های ناایمن یکی از مشکلات شهر است که شهرداری در همکاری با قوه قضاییه همکاری خوبی در شناسایی و اعلام این ساختمان ها داشته و بیمارستان ها نیز متأسفانه در این لیست قرار دارند.

وی با اشاره به برگزاری همایشی با حضور روسای بیمارستان ها در سازمان آتش نشانی، یادآور شد: معاون سابق خدمات شهری شهرداری در این همایش حضور داشت تا رفع بخشی از مشکلات ایمنی بیمارستان ها تسهیل شود. امیدواریم ایمن سازی بیمارستان ها سریع تر عملیاتی شود تا شاهد شهری ایمن باشیم.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 60292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =