استفاده از فرصت حضور ریاست محترم مجلس برای پیگیری دغدغه‌های آتش‌نشانان

همزمان با گرامیداشت روز آتش‌نشان، احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با آتش‌نشانان منطقه۸، حضور ریاست مجلس در جمع آتش‌نشانان را فرصتی مغتنم برای پیگیری و دریافت مصوبه برای مواردی همچون فداکار خدمتی و سختی کار آتش‌نشانان از مجلس دانست.

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ احمدصادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با همراهی فاطمه تنهایی شهردار منطقه و قدرت‌اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی در جمع آتش‌نشانان ایستگاه ۷۲ آتش‌نشانی منطقه۸ حضور یافت. در این دیدار فاطمه تنهایی شهردار منطقه با تبریک روز آتش‌نشان، ضمن تقدیر از حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی، جانفشانی عزیزان آتش‌نشان در عرصه خدمتگزاری به شهروندان و تقدیم جان خود در این راه را مقدس و ارزشمند دانست و برای تمامی خدمتگزاران این عرصه آرزوی سلامتی کرد.

احمدصادقی در ادامه این نشست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران را یکی از قدرتمندترین سازمان‌های امدادی در سطح خاورمیانه و بین‌الملل دانست و افزود: خوشبختانه این سازمان با وجود ایستگاه‌ها، تجهیزات، آموزش‌ها و نیروهای داوطلب خود وضعیت مناسبی دارد، اما آنچه که این سازمان را در زمره بهترین و اولین سازمان‌های امدادی قرار می‌دهد، همت، جسارت از خودگذشتگی و ایثاری است که شما آتش‌نشانان عزیز در مأموریت‌های خود برای نجات جان افراد انجام می‌دهید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات شورا در خصوص دغدغه‌های پرسنل این سازمان در دوره ششم تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره موضوع مسکن پرسنل آتش‌نشانی با پیگیرهای مدیرعامل محترم سازمان در حال انجام است و امیدواریم در این دوره از مدیریت شهری شاهد نتیجه این زحمات به صورت ملموس باشیم و این دغدغه بزرگ کارکنان مرتفع شود.

وی در ادامه افزود: در بحث تجهیزات سازمان آتش‌نشانی، شورای اسلامی شهر تهران در دو سال گذشته با افزایش بودجه این سازمان در راستای رفع چالش‌ها اقدام کرد که امیدواریم این سازمان در نقدینگی مشکلی نداشته باشد.

احمد صادقی در ادامه نیز با بیان اینکه سالها عنوان امدادگری را بر دوش دارد، برای آتش‌نشانان که با نجات جان افراد در حوادث و سوانح عنوان امدادگری و خدمتگزاری را با خود دارند آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

در ادامه این نشست صمیمانه به میزبانی شهرداری منطقه۸، با اهدای لوح از مأموران آتش‌نشانی شاغل در ایستگاه      آتش‌نشانی ۷۲ منطقه توسط احمد صادقی، قدرت‌اله محمدی و فاطمع تنهایی تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 60307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =