ساماندهی ۵ نقطه فضای بی‌دفاع شهری در منطقه ۲۲

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه نقاط بی‌دفاع شهری مورد شناسایی و رفع قرار می‌گیرد؛ گفت: ساماندهی ۵ نقطه فضای بی دفاع شهری در قالب طرح من شهردارم۲ در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی اظهارداشت: با نظر شهروندان در طرح من شهردارم ۲ ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و تامین روشنایی برای ۵ نقطه از منطقه ۲۲ در نظر گرفته شده است که به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: بخشی از نقاط بی دفاع شهری خارج از طرح من شهردارم از سوی اداره اجتماعی و تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس ثبت می شود و براساس اولویت بندی از سوی معاونت های مربوط اقدام به رفع آن صورت می گیرد.

خداوردی به محیط های مورد اجرای این طرح پرداخت گفت: عملیات ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و تامین روشنایی پل عابر پیاده خیابان ساحل و حاشیه بزرگراه آزادگان در محدوده شهرک صدرا به اتمام رسیده است و همچنین بلوار دهکده المپیک تا میدان انوری، خیابان گلبانگ و بلوار شهید زینعلی در دستور کار قرار دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: نصب روشنایی، جمع آوری پسماند، رنگ آمیزی و.. از جمله اقداماتی است که برای رفع نقاط بی دفاع شهری صورت می گیرد.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
کد خبر: 60324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =