بهره‌مندی سالمندان بالای ۶۰ سال از خدمات دندانپزشکی در منطقه ۱۹

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از ارائه خدمات دندانپزشکی به سالمندان بالای ۶۰ سال به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند از هفتم تا چهاردهم مهر ماه به همت اداره سلامت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید با اشاره به شعار «سایه تون مستدام، با شما حال ما خوب است» افزود: سالمندان برای بهره مندی از خدمات دندانپزشکی می توانند به خانه های سلامت مستقر در محلات ۱۳ گانه مراجعه و ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون پنج نوبت این خدمات برای ۲۰۰ سالمند ارائه شده ادامه داد: تیم دندانپزشکی پس از معاینه و غربالگری سالمندان نیازمند به تکمیل درمان آنها را به مراکز تخصصی دندان پزشکی ارجاع می دهند.

مطهری موید اظهار کرد: با هدف تکریم و منزلت سالمندان، افزایش مشارکت اجتماعی و ایجاد نشاط طرح «جهان دیدگان سفیر حافظه» به عنوان یکی از مناطق پایلوت در انجام بازی های تقویت حافظه اجرا می شود.

این مسئول برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه پیشگیری از بیماری سالمندی، اجرای برنامه های گفتگو در شهر، ارائه خدمات سلامت محور در مساجد، بوستان ها و سرای محلات، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سالمندان، بازدید از آسایشگاه کهریزک و عیادت از سالمندان تنها در محلات، اجرای تورهای تفریحی و اکران طرح های گرافیکی از جمله برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این هفته است.

انتهای پیام /

۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 60327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =