اجرای بالغ بر۱۲۱ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۱۷/ بیش از ۵۴ هزار متر پیاده‌روسازی در سطح منطقه ۱۷ اجرا شده است

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به خدمات و اقدامات عمرانی در مدیریت جدید شهری، گفت: با شروع مدیریت جدید شهری از شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۳ و با توجه به اینکه منطقه ۱۷ یکی از مناطق کم‌برخوردار بوده است، در حوزه نگهداشت معابر، ۱۲۱۵۰۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه اجرا شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به خدمات و اقدامات عمرانی طی مدیریت جدید شهری، گفت: با شروع مدیریت جدید شهری از شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۳ و با توجه به اینکه منطقه ۱۷ یکی از مناطق کم برخوردار بوده است، در حوزه نگهداشت معابر، ۱۲۱ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه اجرا شده است.

شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: از این حجم آسفالت ریزی در سطح معابر  منطقه، ۹ هزار و چهارصد تن به صورت لکه گیری، ۳۵ هزار و ۷۰۰ هزار تن به صورت روکش دستی و نیمه مکانیزه و ۷۸ هزار و ۳۰۰ تن به صورت مکانیزه در سطح معابر اجرا شده است.

سیفی با اشاره به اجرای عملیات بهسازی انهار طی مدت ذکر شده، اظهار کرد: با توجه به فرسودگی انهار برخی معابر، طی سه سال گذشته، ۴۵ هزار و ۸۰۰ متر طول عملیات بهسازی انهار و احداث کانیو و جمع آوری شبکه فرعی آب های سطحی اجرا شده است.

وی به عملیات پیاده روسازی طی این مدت، گفت: جهت تردد بهتر و ایمن تر شهروندان و با بررسی های کارشناسی شده، در این مدت ۵۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توان یابان در سطح معابر منطقه انجام شده است که با توجه با قیاس ۱۰ سال گذشته، این مسئله رکوردی بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
کد خبر: 60335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =