پاسخ کارشناسی شده، مشکلات شهروندان را هموار می‌کند

اولین جلسه دیدار مردمی محمد هادی علی احمدی به عنوان شهردار منطقه ۷ با شهروندان طبق روال دوشنبه‌های پاسخگویی به منظور تسریع در رسیدگی به مشکلات برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمد هادی علی احمدی شهردار جدید منطقه در اولین دیدار مردمی خود در ابتدا پرونده های مربوط به شهروندان را جداگانه با حضور معاونین و مدیران مربوطه رسیدگی کرد و پس از بررسی مشکلات و راه حل های آن با شهروند دیدار کرد تا ضمن آگاهی از مشکلات و معضلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شهرداری و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاهترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر نماید.

گفتنی است، دیدارهای مردمی شهردار منطقه ۷ با هدف تعامل بی واسطه با مردم و در راستای جلب رضایت شهروندان، ارتباط رودرو، تکریم ارباب رجوع و تسهیل در پیگیری مشکلات هر هفته در روزهای دوشنبه با حضور معاونین و مدیران در سالن کنفرانس دفتر شهردار برگزار می شود.

شهروندان می توانند در روزهای دوشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی شهرداری حضور و بدون واسطه با شهردار ملاقات و به بیان مشکلات خود بپردازند.

انتهای پیام/

۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 60377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =