بررسی ساختار و فرآیند ﻋﻘﺪ ﻗﺮارداد در ﭘﺮوژهﻫﺎی ﻣﺸﺎرکتی

هفتمین جلسه معاونین مالی و اقتصاد شهری و روسای ادارات سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی مناطق با حضور مدیرعامل این سازمان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‎های مردمی هفتمین جلسه مشترک مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‎های مردمی شهرداری تهران با مدیران ادارات سرمایه گذاری مناطق ۲۲ گانه، به منظور مرور اقدامات و ارتقاء هماهنگی در ساختار و فرآیند ﻋﻘﺪ ﻗﺮارداد ﭘﺮوژهﻫﺎی ﻣﺸﺎرکتی و رفع مشکلات و موانع موجود در موارد تفویضی به مناطق ۲۲ گانه، در ساختمان معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد.

طی این نشست نوید خاصه باف مدیر عامل سازمان با اشاره به اهمیت ثبت اطلاعات پروژه های جاری در سامانه آمار و اطلاعات، خواستار بروز رسانی مستمر داده های ثبت شده بر اساس مراحل کاری شد.

همچنین مدیر عامل سازمان ضمن برشمردن شاخص‎های مختلف در سامانه ثبت اطلاعات از جمله تعداد پروژهای در حال اجرا و میزان جذب سرمایه گذاری گفت: یکی از دلایل ثبت اطلاعات، تقویت شفافیت و اطلاع رسانی در جذب سرمایه در مناطق می باشد که زمان بر و طولانی شدن آن موجب ناهماهنگی آماری می شود.

در ادامه این نشست؛ معاونین سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‎های مردمی ضمن ارائه گزارش عملکرد مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، خواستار اقدام و بروزرسانی اطلاعات در داشبورد فرصت‎های سرمایه گذاری و مشارکت‎های مردمی شدند که ابزاری است که به صورت بصری همه شاخص‎های کلیدی عملکرد مناطق را به صورت یکپارچه در اختیار مدیران مربوطه قرار می‌دهد.

در انتهای این نشست؛ روسای ادارات مناطق ۲۲ گانه به طرح موانع و مشکلات پیشرو پرداختند و رهنمودهای لازم برای تسریع در برطرف شدن آنها ارائه شد. همچنین در پایان از صادق بیگدلی مدیر اداره سرمایه گذاری و مشارکت‎های منطقه ۱۷ دارنده مدال طلای والیبال نشسته در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 60383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =