حادثه معدن طبس پیگیری شود

رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه معدن طبس و جان باختن تعدادی از هموطنان، گفت: این موضوع باید پیگیری شود و نمایندگان مجلس گزارشات لازم در این خصوص را ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تحولات منطقه و عبور از خطوط قرمز ایران، اظهار کرد: ما در منطقه غرب آسیا همسایگان مسلمانی را داریم که همه در یک خانه کنار یکدیگر زندگی می کنیم و البته شاهد این هستیم که دزد اشغالگری وارد خانه ما شده است. اگر این خانه آتش بگیرد دود آن در چشم دیگران نیز خواهد رفت و باید این پیام را به صراحت اعلام کنیم که کشورهای حامی اسرائیل دارای منافعی هستند که عبور از خطوط قرمز ایران، منافع آنها را در خطر خواهد انداخت.

وی ضمن تقدیر از دادستانی برای ورود به تابلوهای موزه امام علی(ع)، یادآور شد: در این خصوص مستنداتی در اختیار ما قرار گرفته و از مسیر قانونی خود به دادستانی ارسال خواهد شد و آنچه که دستگاه قضا اعلام کند فصل الخطاب خواهد بود و امیدواریم اگر قصوری وجود داشت بدون ملاحظات سیاسی با افراد برخورد شود.

اقراریان با اشاره به حادثه معدن طبس و جان باختن  تعدادی از هموطنان، تصریح کرد: این موضوع باید پیگیری شود و نمایندگان مجلس گزارشات لازم در این خصوص را ارائه دهند.

وی ضمن تذکر به شهردار تهران، اعلام کرد: نگهداری آثار و منزل آیت الله طالقانی موضوع تذکر بنده است و تقاضا دارم که گزارشات لازم را در این خصوص اعلام کند. تذکر دیگر من مربوط به عدم پاسخ شهردار به تذکرات بنده است.

اقراریان تأکید کرد: بخشی از پاسخ های مطرح شده به تذکرات بنده کامل و قانع کننده نیست و یا مفاد پاسخ رعایت نشده و مستندات ارسال نشده است که از جمله می توان به تذکر ۲۰ شهریورماه امسال اشاره کرد که مستندات به پیوست ارسال نشده و راستی آزمایی بدون این مستندات امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه این تذکر در خصوص ودیعه مسکن بوده است، یادآور شد: پاسخ داده شده اما مستندات ارسال نشده و درخواست داریم مستندات را ارسال کنند.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 60397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =