بازدید مدیرعامل سازمان نوسازی از میزان پیشرفت ابنیه‌های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س)

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در بازدید از ابنیه‌های احداثی در مسیر پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) در محدوده منطقه ۱۷، از پیشرفت عملیات عمرانی مطابق با برنامه زمانبدی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت در جریان بازدید از ساختمان ها و فضاهای در حال احداث در مسیر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) در محدوده منطقه ۱۷، تصریح کرد: عملیات عمرانی احداث آمفی تئاتر روباز در این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

هدایت خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی بخش قابل توجهی از ابنیه و فضاهای این پروژه در محدوده منطقه ۱۷ به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد رسیده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران توضیح داد: برای ۳ کیلومتر از ۹.۵ کیلومتر پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) در محدوده منطقه ۱۷، ساختمان ها و فضاهایی با کاربری های تجاری، فرهنگی، خدماتی، فراغتی و درمانی در نظر گرفته شده است.

هدایت با اشاره به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن آستان مبارک امامزاده حسن در این محور، خاطرنشان کرد: احداث میدانگاه امامزاده حسن ۸۰ درصد و ساختمان چهارطاقی جلوی امامزاده نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فضایی با قابلیت برگزاری رویدادهای مذهبی و آئینی در این قسمت پیش‌بینی شده است.

هدایت تصریح کرد: حدود ۷۰% از عملیات عمرانی مرتبط با محوطه سازی پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) در محدوده منطقه ۱۷ به اتمام رسیده و عملیات عمرانی مربوط به خدمات این محدوده که عمدتاً در مرحله سفت کاری و اتمام اسکلت است نیز به سرعت در حال اجراست تا پروژه در موعد مقرر تکمیل و آماده بهره برداری شود.

به گفته هدایت عملیات عمرانی احداث زمین بازی و زمین اسکیت اگرسیو در این محدوده نیز به پیشرفت ۵۰ درصدی نزدیک شده است.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 60401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =