دوره آموزشی آشنایی با احکام و شاخص‌های برنامه چهارم برگزار شد

دوره آموزشی «آشنایی مدیران و کارکنان شهرداری تهران با احکام و شاخص های مقرر در برنامه چهارم تحول و پیشرفت (۱۴۰۱-۱۴۰۴)» روز دوشنبه ۹ مهرماه با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از مدیران و کارکنان شهرداری تهران در سالن ایران زمین برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل برنامه‌ریزی، بودجه و کنترل عملکرد شهرداری تهران، این دوره آموزشی و تبیینی در راستای حکم ۱۴۳ برنامه با هدف آشنایی مدیران و کارکنان با احکام و سیاست‌های برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران و با تبیین محمدحسین بوچانی مشاور معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا برگزار شد.

این دوره آموزشی که با هدف آشنایی مدیران با تکالیف بالادستی برگزار شد به عنوان گامی مهم در راستای تقویت هماهنگی و هم‏‌افزایی در مدیریت شهری و دستیابی به اهداف راهبردی شهرداری محسوب می‌شود و می‌تواند نقش تاثیرگذاری در ارتقای سطح کیفی مدیریت شهری و تحقق اهداف توسعه‌ای شهرداری تهران ایفا کند.

هم‏چنین با توجه به استقبال خوب مدیران و کارکنان شهرداری تهران از این کارگاه آموزشی،تدوین سرفصل‌های جدید آموزشی برای آشنایی و تسلط مدیران بر ابعاد مختلف سند برنامه مذکور در دستور کار آتی اداره کل برنامه‌ریزی، بودجه و کنترل عملکرد قرار دارد.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 60409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =