ارزیابی عملکرد محیط زیستی فصل تابستان مناطق ۲۲ گانه

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از ارزیابی عملکرد محیط زیستی فصل تابستان مناطق ۲۲ گانه در ۵ محور مدیریت انرژی، مدیریت منابع آلاینده و آبهای نامتعارف، ارزیابی مدیریت محیط زیست و فرهنگ سازی و توانمندسازی و هماهنگی و برنامه‌ریزی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ "اصغر عطایی"هدف از این ارزیابی را ، اثربخشی فعالیتهای حوزه محیط زیست مناطق، رفع چالشهای مرتبط ،ایجاد رویکرد تحولی در مدیریت محیط زیست شهری مطابق با سیاستها و رویکردهای نوین در مناطق دانست و گفت: ادارات محیط زیست مناطق گزارشات عملکرد خود را در پایان هرفصل بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغی برای این اداره کل ارسال می نمایند، که در صورت انجام اقدام شاخص و نوآورانه خارج از سرفصلها ، پس از تایید موضوع توسط ارزیابان این اداره کل ،تا سقف ۱۰ امتیاز منطقه مشمول امتیاز تشویقی در کارنامه خود خواهد شد.

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ادامه عنوان کرد: تنوع معضلات محیط زیستی در مناطق مختلف شهر ، بیانگر ضرورت تحول در خط مشی ها، برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست شهری است. در این راستا تنظیم و صدور یک کارنامه محیط زیستی، امکان پایش مستمر فعالیتهای مناطق را میتواند فراهم آورد.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 60417

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =