رفع دو هزار معضل شهری در محلات غربی پایتخت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه از سوی نواحی ششگانه به شکل ویژه طرح ۳۶۰ درجه به اجرا درآمده است؛ گفت: تنها در ناحیه سه این منطقه، دو هزار مورد معضل شناسایی شد و اقدام به رفع آن صورت گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهار داشت: در قالب طرح ۳۶۰ درجه تمامی معضلات کوچک و بزرگ از سوی نواحی به عنوان نیروی اجرایی شناسایی و اقدامات برای رفع آن صورت خواهد گرفت که در این زمینه در ناحیه سه در دو مرحله طرح ۳۶۰ درجه دو هزار معضل شناسایی و مورد رفع قرار گرفته شده است.

وی افزود: در مرحله نخست این طرح ناحیه سه در ۱۰ نقطه که در هر نقطه به شعای ۱۰۰ متر معضلات خدمات شهری و محیط زیست، شهرسازی، فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شناسایی و رفع شده است.

فصیح ادامه داد: در مرحله دو این طرح در ناحیه سه مجددا در ۱۰ نقطه هزار معضل شناسایی و اقدامات برای رفع آن صورت گرفته؛ اما تفاوت طرح دوم با طرح اول مربوط به کارویژه ها بوده است؛ که رضایت مندی شهروندان را در بر خواهد داشت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: این طرح در سایر محلات ۱۲ گانه منطقه از سوی نواحی ششگانه به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
کد خبر: 60419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =