اتمام به موقع پروژه‌های شهری حال مردم را خوب می‌کند

شهردار منطقه ۷ به همراه مدیران و معاونین خود در محل احداث پروژه‌های غیرمستمر حاضر شد و دستورات لازم برای تکمیل و رفع موانع آنها را صادر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه در جهت بررسی و رصد میدانی پروژه های احداثی منطقه ۷ بازدید میدانی را از  احداث اسکان کارگری در نواحی ۱، ۲ و ۵ آغاز کرد.

وی با حضور در  پروژه فرامنطقه ای بهسازی و ساماندهی میدان سبلان ضمن بررسی پیشرفت و موارد فنی  این پروژه، از مشکلات وموانع این طرح مطلع و در خصوص رفع آنها نیز تصمیم گیری کرد.

در حال حاضر در میدان سبلان ۶ مسیر انتخابی در این محور وجود دارد که با اجرای این پروژه تعداد مسیرهای انتخابی به ۱۰ عدد افزایش خواهد یافت و همچنین گره ترافیکی، کندی حرکت و ترافیک‌های سنگین این معبر نیز مرتفع خواهد شد.

شهر منطقه ۷ در محل اجرای پروژه ساخت مجموعه ورزشی شهید توکلی یکی دیگر پروژه های مهم منطقه که در افزایش سرانه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی تاثیر بسزایی دارد حاضر شد و کلیات امور این پروژه را بررسی و دستورات لازم جهت رفع مشکلات را ابلاغ کرد.

مقصد بعدی علی احمدی پروژه زیرگذر میدان سپاه بود که این پروژه با هدف اتصال جهت مسیر غرب به شرق خیابان خواجه نصیر غربی و جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی و به منظور رفع راه بندان ترافیکی، بازسازی در حال اجراست.

بهسازی خانه روزنامه نگاران (نراقی)، احداث دو مخزن بتنی آب قنبرزاده و شهیدآوینی برای تامین آب فضای سبز، بهسازی ترافیکی، جداره و تجهیز مبلمان و بهسازی پیاده رو خیابان شهید بهشتی حدفاصل خیابان شریعتی خیابان قنبرزاده در راستای اجرای طرح توسعه حمل و نقل محور TOD، احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان قنبرزاده با هدف رفع کمبود فضای کافی برای پارک خودروها و در نهایت عملیات بهسازی کانال زرین گلاب از دیگر پروژه هایی بود که محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۷ در آنها حضور یافت و ضمن بررسی فعالیت های انجام شده دستورات لازم برای تکمیل آنها را صادر کرد.

شهردار منطقه ۷ در جریان این بازدید بر تعیین تکلیف مسائل مالی پروژه ها، پیگیری جدی مشکلات پروژه های در حال اجرا و رفع سریع آنها، تاکید بر زمانبندی اجرای پروژه ها و افزایش پیشرفت فیزیکی، ارائه پیشنهادات جدید جهت بهبود فرآیند اجرا و وضعیت پروژه ها تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این بازدید محمد هادی علی اکبری در ساختمان ستادی شهرداری منطقه ۷ حضور یافت و به همراه مدیران و معاونین خود به بررسی تک به تک پروژه ها پرداخت تا ضمن شناسایی موانع آنها، راه حل های عملیاتی برای رفع و تکمیل آنها نیز درنظر گرفته شود.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 60429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =