نوسازی آسفالت آزاد راه تهران- شمال

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری عملیات نوسازی آسفالت در معابر این محدوده از شهر تهران به شکل ویژه به اجرا درآمده است، گفت: نوسازی آسفالت آزاد راه تهران _ شمال در محدوده شهر تهران، بزرگراه آزادگان حد فاصل بزرگراه شهید خرازی تا عوارضی تهران _شمال به اجرا درآمده است.

به گزارش شهر به نقل از شهر روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، رضا ایرانشاهی اظهار کرد: عملیات نوسازی آسفالت آزادراه تهران-شمال با هدف تردد آسوده شهروندان و هموطنان که از پایتخت به مقصد شهرهای شمالی تردد دارند از سوی سازمان عمران شهرداری تهران صورت گرفته است.

وی افزود: روزانه هزاران خودرو از این آزاد راه تردد دارند؛ به همین منظور این عملیات در مدت زمان کوتاه و به شکل ویژه مورد اجرا قرار گرفته است.

ایرانشاهی ادامه داد: مساحت اجرا شده در این عملیات ۱۲۷ هزار متر مربع است که به شکل مکانیزه در محور تهران به شمال به اجرا درآمده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ با اعلام اینکه برای نوسازی این محور بین استانی ۳۰ هزار تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است، یادآور شد: یکی از اقدامات عمرانی در حوزه آسفالت در نیمه نخست سال جاری نوسازی آسفالت حد فاصل بزرگراه شهید فهمیده تا بزرگراه شهید خرازی است.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 60445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =