استمرار طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ تهران از استمرار طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در این منطقه خبر داد و گفت: ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به عنوان یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردمی در این منطقه به طور مداوم در حال اجراست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده گفت: یکی از مشکلاتی که شهروندان امروزه با آن دست و پنجه نرم می کنند و همواره در مطالبات و خواسته های خود از مدیریت شهری طلب کرده اند، ساماندهی افراد کارتن خواب و معتادان متجاهر بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا مدیریت شهری منطقه ۴ در طرحی جامع و مستمر معتادان متجاهر، کارتن خواب ها، کتفی کولی ها و افرادی که خرید و فروش غیرمجاز پسماندها را به عنوان شغل خود انتخاب کرده اند، جمع آوری می کند.

کمالی زاده گفت: وجود معتادان در شهر همواره باعث نگرانی و پریشان حالی خانواده ها به خصوص مادران و بانوان جامعه ما بوده است؛ در این راستا رسیدگی به این مهم و ایجاد امنیت زندگی آنها به عنوان یک اولویت بر عهده مدیران شهری است.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات و ارتقاء سطح امنیت اجتماعی و اجرای دستورات شهردار تهران پیرامون جمع آوری و پاکسازی محلات، بوستان ها و فضاهای عمومی شهر از معتادان متجاهر و درخواست های متوالی شهروندان، این عملیات به طور منظم و مستمر در حال اجراست و تاکنون تعداد زیادی از این افراد به مراکز مرتبط تحویل داده شده اند.

وی در پایان یادآوری کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده تجمع افراد معتاد و کارتن خواب مراتب را با سامانه+۱۳۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 60453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =