تحقق ١٠٠ درصدی صدور پروانه نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه در ۶ ماه نخست امسال میانگین زمان صدور پروانه نسبت به زمان مشابه کاهش ۱۰ روزه یافته از تحقق ١٠٠ درصدی صدور پروانه جهت نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه گفت: از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه صدور پروانه جهت احداث هزار و ١١٨ واحد مسکونی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سهم نوسازی سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۴۷۴ پلاک بوده که از این تعداد تا کنون ٢٣٧ پلاک معادل ٥٠ درصد در نوسازی بافت فرسوده مشارکت داشته اند.

اخ الصنایع افزود: از ٢٣٧ پلاک بافت فرسوده که بر اساس برنامه سازمان نوسازی در نیمه اول سال ۱۴۰۳ می بایست نوسازی می شدند در ۶ ماهه نخست سال برای هر  ٢٣٧ پلاک پروانه صادر شده که این امر تحقق  ١٠٠ درصدی صدور پروانه جهت نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده را نشان می دهد که گویای حرکت درست و موفق در عرصه نوسازی است.

وی همچنین تصریح کرد: به جهت شرایط ویژه منطقه ۱۰ و تراکم و بافت ریز دانه و فرسوده این منطقه نوسازی پلاک های بافت فرسوده یکی از اولویت های جدی در حوزه شهرسازی برای مدیریت شهری است؛ لذا ارائه بسته‌های تشویقی جهت مشارکت شهروندان در نوسازی این پلاک ها و نیز تجمیع آنها صورت گرفته است. به طوری که از ابتدای سال تاکنون برای ٨٦ فقره پرونده با درخواست صدور پروانه از املاک مجاور دعوت به تجمیع به عمل آمده است.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 60459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =