افتتاح ۳۰ مرکز جدید میوه و تره‌بار در تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و تره‌بار شهرداری تهران از افتتاح ۳۰ مرکز جدید در مناطق مختلف پایتخت خبر داد و گفت: این میادین تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش شهر، مهدی بختیاری زاده افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ مرکز به بهره‌برداری رسیده که مراکز جدید به این تعداد افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد مراکز جدید میوه و تره‌بار در محلات منوط به تامین زمین مناسب در مناطق است، تاکید کرد: تلاش می‌شود در تمامی محلاتی که فاقد مرکز میوه و تره‌بار هستند این میادین ایجاد و به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید براینکه هم اینک به اندازه کافی بازار میوه و تره بار در محلات تهران وجود دارد، یادآور شد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تلاش می‌کنیم در محلاتی که از بازار میوه و تره‌بار کمتری برخوردارند این مراکز ایجاد شود.

بختیاری زاده، مناطق ۲۰، ۱۷، ۱۸، ۵، ۴، ۱ را از جمله مناطقی برشمرد که قرار است میادین تره‌بار جدید در آنجا ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: از ایجاد مراکز میوه تره‌بار در برخی محلات تهران استقبال خوبی از سوی شهروندان صورت گرفته و مردم از این اقدام شهرداری خشنود هستند.

وی در پاسخ به این سوال که تعدد ایجاد مراکز تره‌بار در مناطق موجب اعتراض کسبه (میوه فروشان بر خیابان) و کاهش خدمات کسب کاسبان مناطق شده است؟ افزود: دنبال محدود کردن کسب دیگران نیستیم اما آنان هم باید قیمت میوه و صیفی جات خود را تعدیل کنند تا سودها معقول و قیمت‌ها واقعی شود.

بختیاری زاده توضیح داد: ما سوبسیدی به میادین برای عرضه محصولات با قیمت کمتر پرداخت نمی‌کنیم بلکه با اصلاح روند عرضه میوه و تره‌بار با قیمت عادلانه میوه را به دست مردم می‌رسانیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 60460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =